رئیس هیأت والیبال سمنان:
رئیس هیأت والیبال استان سمنان گفت: سالن اختصاصی والیبال در سمنان نداریم و این مشکل باید رفع شود؛ والیبالیست‌های سمنانی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۴۴۱۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 15 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، حبیب‌الله صفاجو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره برنامه‌های ورزش والیبال در استان اظهار کرد: همانند یک سنت دیرینه در ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری رقابت‌های جام رمضان در تمام رشته‌ها هستیم.

وی ادامه داد: مسابقات والیبال جام رمضان در همه شهرستان‌های استان سمنان در حال برگزاری بوده و از گرمای خاصی برخوردار است؛ مردم هم از این مسابقات بعد از افطار استقبال خوبی دارند و گرمابخش فضای جام رمضان هستند.

رئیس هیأت والیبال استان سمنان با تأکید بر اینکه بیشتر برنامه‌های این هیأت در تیرماه اجرایی می‌شود، تصریح کرد: اعزام تیم‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان والیبال استان در بخش آقایان و بانوان به مسابقات قهرمان کشوری در تیرماه اتفاق می‌افتد؛ ولی هنوز زمان دقیق آن از سوی فدراسیون والیبال اعلام نشده است.

صفاجو با اشاره به اینکه وضع زیرساخت‌ها در استان سمنان در رشته والیبال مطلوب است، اضافه کرد: مشکل زیرساختی در رشته والیبال در سمنان نداریم.

وی با بیان اینکه سالن اختصاصی والیبال در سمنان نداریم، تصریح کرد: پیگیریم تا این زیرساخت مهم در استان سمنان برای استفاده هیأت و باشگاه‌ها فراهم شود.

رئیس هیأت والیبال استان سمنان با تأکید بر اینکه استعدادیابی از برنامه‌های مهم ماست، اظهار کرد: هدف از استعدادیابی و نگاه ویژه به والیبال پایه، تضمین آینده این رشته و توسعه آن در استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار