در استقبال از ماه رمضان
با حلول ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه های مختلفی به همین مناسبت در مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در حال برگزاری است.
کد خبر: ۴۴۳۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳ 18 June 2017




  به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان  استان کرمانشاه، امروز رضا موزونی اظهارداشت: ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خداوند است  و آرزو می کنیم همه همکاران از برکات  معنوی این ماه الهی بهره مند شوند.


«موزونی» با اشاره به اجرای خودجوش بسیاری از برنامه های  فرهنگی و مذهبی ماه رمضان در مراکز کانون استان کرمانشاه گفت: برپایی سفره های افطاری، نماز جماعت، کلاس های روخوانی قرآن مجید، اهتمام ویژه به فعالیت های دینی، آموزش نماز و احکام، و...از برنامه های خوبی است که در مراکز کانون استان کرمانشاه برگزار می شود.


مدیر کل کانون استان کرمانشاه همچنین گفت: نکته جالب توجه در برگزاری این برنامه های معنوی در مراکز کانون ، مشارکت پر رنگ اعضا و حتی والدین در برگزاری مراسم افطاری  و نمازهای جماعت بوده است که نشانگر علاقه خانواده ها به کانون و اعتماد آنان به مربیان کانون پرورش فکری است.



کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه نزدیک به 37 مرکز فرهنگی و هنری دارد که با افتتاح چند مرکز جدید تا ماههای آینده، تعداد این مراکز به 40 مرکز افزایش خواهد یافت.

 




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار