سرهنگ عبدالصاحب طهماسبی؛
جانشین فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: بعد از حادثه تروریستی تهران افراد مطالبی در خصوص وجود عناصر داعش در نقاط مختلف استان مرزی ایلام و دیگر استان های همسایه شایع شد که کاملا بی مبنا و عاری از صحت هستند.
کد خبر: ۴۴۳۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴ 18 June 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ عبدالصاحب طهماسبی اظهار کرد : مردم به شایعاتی که پیرامون حضور افراد و گروه های تکفیری داعش در استان منتشر می شود توجه نکنند و از انتشار و بازگو کردن این گونه اخبار کذب خودداری کنند.
 
وی تصریح کرد: با توجه به نفرت عمومی مردم از این گروهک ، دامن زدن به این شایعه ها چه در برخوردهای روزمره اجتماعی و چه شبکه های اجتماعی اینترنتی موجب تنش ذهنی و فشار روانی به افکار عمومی است.
 
طهماسبی تاکید کرد: تمام نقاط استان چون همیشه در زیر نگاه چشمان تیزبین نیروهای امنیتی و نظامی است و این نیروها کوچکترین تحرکات خرابکارانه و ترورویستی گروهک های تکفیری را زیر نظر دارند.
 
وی یادآور شد: با توجه به حوادث تروریستی تهران و به منظور افزایش ضریب اطمینان و یا پیگیری صحت و سقم برخی گزارش های رسیده، میزان گشت و کنترل خودروهای عبوری افزایش یافته است.
 
جانشین فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: مردم بدون هیچ هراسی همچون همیشه به زندگی روزمره خود بپردازند و فریب مطالب بی پایه و اساس و کذب فضای مجازی را نخورند. /م
ایرنا
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار