کد خبر: ۴۴۵۷۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 21 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»نخستین همایش مناجات خوانی استان یزد به مناسبت ماه مبارک رمضان، پنجشنبه 27 رمضان به میزبانی شهرستان اردکان برگزار می‌شود.

«محمدعلی زمانیان»  با بیان این که نخستین همایش مناجات خوانی به میزبانی اردکان برگزار می شود، اظهار کرد: این همایش با هدف احیا و ترویج فرهنگ نیایش و دعا با تاکید بر رضایت و صبر در مقام دعا برگزار می‌‎شود.

وی افزود: برپایی نمایشگاه، اجرای موسیقی زنده، خوشنویسی زنده از دیگر برنامه‌های حاشیه این همایش است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردکان گفت: جذب و پرورش استعدادها، استفاده از این افراد در محافل و مناسبت‌های دینی و فرهنگی و تجلیل از پیشکسوتان این عرصه از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

زمانیان اعلام حضور بیش از 20 شرکت کننده از شهرستان‌های استان یزد را از جلمه ویژگی‌های این برنامه دانست و بیان کرد:‌ تمامی شرکت کنندگان در این همایش تجلیل می‌شوند.

وی با اعلام این مطلب که منبع بیشتر شرکت کنندگان مناجات نامه خواجه عبدالله انصاری درخصوص حمد و سنای الهی و پیشواز، حلول و وداع با ماه مبارک رمضان است، اظهار کرد: نکته قابل توجه این همایش حضور «هوشنگ جاوید» از پژوهشگران موسیقی نواحی و آیینی کشور است .

گفتنی است؛ این همایش با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان، فرماندرای و آموزشگاه موسیقی بیداد اردکان از ساعت 21 روز پنجنشبه دوم خرداد 1396در خانه تایخی ماه بی بی اردکان برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار