رئیس تبلیغات اسلامی سرخه:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه گفت: دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌ها در رویارویی با جبهه حق همواره وجود داشته است و حادثه هفتم تیر بصیرت مردم را افزایش داد.
کد خبر: ۴۴۹۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ 28 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام صادق بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب به‌ویژه شهدای هفتم تیرماه سال 60 اظهار داشت: در طول تاریخ همواره انسان‌های مؤمن و مجاهد در راه خدا مورد ظلم و ستم ستمکاران، منافقان و بدخواهان زمانه‌ بوده‌اند.

وی افزود: در زمان ما نیز قبل و بعد از پیروزی انقلاب با مروری اجمالی بر تاریخ پرفراز و نشیب ایران می‌بینیم که این دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌ها بوده و تا زمانی که حق پابرجاست، ادامه دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه بیان داشت: رهبر و معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) در خصوص این دشمنی‌ها فرموده‌اند «بنای دشمن‌های شما بر این است که افرادی که لیاقتشان بیشتر است، بیشتر مورد حمله قرار بگیرند».

بخشی ادامه داد: آن امام همام بیان داشته‌اند که «دشمنان افرادی را هدف قرار می‌دهند که از آن‌ها خوف دارند که مبادا وقتی به آن‌ها صدمه بزنند و این را من کراراً گفته‌ام که مرحوم آقای بهشتی در این مملکت مظلوم زیست».

وی به کلامی از رهبر معظم انقلاب در خصوص حادثه هفتم تیرماه اشاره کرد و گفت: امام خامنه‌ای فرموده‌اند «جریان دست‌اندرکار حادثه هفت تیر، جریان آمیخته‌ای از لیبرال‌ها و منافقین بود؛ لکن نشان می‌داد که چقدر آن‌ها مردم ناجوانمردی هستند که حاضرند به خاطر مسائل سیاسی، شخصیت‌هایی مثل شهید بهشتی و بقیه شهدای ۷۲ تن را در یک حادثه نابود و شهید کنند».

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرخه با بیان اینکه این حادثه به حقیقت بر بصیرت و هوشیاری ملت ایران افزود، گفت: حادثه هفتم تیرماه و توطئه‌هایی که پس از آن در سال‌های بعد تا امروز شاهد آن بوده‌ایم، به هیچ وجه از عزم و اراده مردم در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نخواهد کاست؛ بلکه ملت را مصمم‌تر خواهد کرد.

بخشی خاطرنشان کرد: به همین منظور و به پاسداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیرماه سال 60 مراسم گرامیداشتی امشب با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین مهدوی‌نژاد رئیس دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه‌های سمنان بعد از نماز مغرب و عشا در هیأت رزمندگان سیدالشهدا (ع) سرخه به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار