کد خبر: ۴۴۹۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹ 29 June 2017
در نیمه اول دیدار شیلی و پرتغال كه با تساوی بدون گل به پایان رسید بازی پربرخورد دو تیم، علیرضا فغانی را مجبور کرد به ستاره های هر دو تیم تذکرهای جدی بدهد؛ از جمله به کریس رونالدو.

به گزارش تابناك ورزشي، داور سرشناس فوتبال كشورمان كه اين سالهاي اخير در كنار نتايج درخشان تيم ملي ، يكي از افتخارات فوتبال ايران در سطح بين المللي محسوب مي شود و بارها باعث غرور فوتبال دوستان ايراني شده است، تا دقايق أوليه بامداد امروز پنجشنبه مامور قضاوت ديدار پرستاره پرتغال و شيلي بود تا اين بار عليرضا فغاني را در قابي مستقيم با بهترين بازيكن جهان ببينيم.
فغاني كه پيش از اين با قضاوت ديدار بارسلونا در جام جهاني باشگاهها، كنار مسي ، نيمار و لوييس سوارز قرار گرفته بود، اين بار كريستيانو رونالدو، ويدال ، الكسيس سانچز و ستاره هاي ديگر را كنار خود مي ديد و انصافا از پس قضاوت اين ديدار پربرخورد و طولاني به خوبي بر آمد تا مشخص شود گزينه اي بسيار مناسب براي سوت زدن در جام جهاني ٢٠١٨ روسيه است.

بازیکنان دو تیم در نیمه اول بارها با خطاهای نسبتا شدید، باعث توقف بازی شدند و در این بین چند تصمیم فغانی با اعتراض روبرو شد؛ از جمله در دقایق پایانی که اعلام یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه پرتغال، واکنش کریس رونالدو را به همراه داشت.

جذابترين عكس سال براي فوتبال ايران/كل كل رونالدو با فغانی!

او با چهره ای برافروخته به سمت فغانی رفت و در حالی که انگشتش را به سوی او گرفته بود، مشغول صحبت شد اما فغانی با خونسردی کاپیتان پرتغال را دعوت به سکوت کرد و بعد با یک تذکر جدی از او خواست به تصمیماتش احترام بگذارد. رونالدو هم که چاره ای نداشت، به بحث ادامه نداد تا بازی ادامه پیدا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار