با مخاطبان
شما اسراییل را خوشحال کردید و به اسراییل فهماندید که ما با هم اشتراک نظر نداریم و بعضی از ما رقیبمان را از اسراییل بدتر یا دشمن تر می پنداریم.
کد خبر: ۴۵۱۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸ 01 July 2017
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
دولت پیش کش دوستان؛
مدتی صبوری کردم شاید هجوم وهجمه به دولت محترم خصوصا شخص رییس محترم جمهور کاسته شود ودوستان اصولگرا به نوعی باخت در انتخابات را از نظر احساسی هضم کنند و بپذیرند که انتخابات تمام شده است . اما متاسفانه هر روز هجوم بیشتر و تخریب گسترده تر شد. بنابرین تصمیم گرفتم چند مورد را خدمت دوستان اصولگرا گوشزد کنم . قصد نصیحت ندارم اما بعضی یاد آوری ها باعث می شود که انصاف در ما بیدار شود وکمتر خودمان ورقیبمان را آزار بدهیم.
تقریبا، همه می دانیم که
اولاـ اعتراض به رییس جمهور آنهم به آن شیوه و در روز قدس، کار غلطی بود و نباید اتفاق می افتاد، روزی که همه ما جمع شدیم تا بگوییم اسراییل غاصب حق مردم فلسطین است وهمه بر این باور مشترک تفاهم داریم اما، شما اسراییل را خوشحال کردید و به اسراییل فهماندید که ما با هم اشتراک نظر نداریم و بعضی از ما رقیبمان را از اسراییل بدتر یا دشمن تر می پنداریم.
دوم ـاینکه اعتراض در نماز عید فطر از تریبون نماز عید فطر، غلط است. مگر تریبون نماز جمعه متعلق به دولت جمهوری اسلامی نیست؟ آیا این تربیون متعلق به اصولگرایان یا متعلق به ملت ایران است؟
سوم ـ در اوضاع متشنج خاورمیانه و قطر و سوریه و عربستان و....اعتراض به رییس جمهور که از نظر بین المللی نماینده رسمی ملت ایران و جوابگوی تمام مسایل و مشکلات مملکت به جهانیان است، در حالیکه قوه قضاییه و مجلس و ... از نظر بین المللی نماینده رسمی ملت ایران نیستند، کار نادرستی است و موجب تشجیع دشمنان و تضعیف نظام می شود، که به فرمایش امام خمینی حفظش واجب است.
چهارم ـ طبق فرمایش رهبرمعظم انقلاب، برای نظام اسلامی ، مهم شرکت کردن در انتخابات و اعتماد مردم به نظام است نه شخصی که از صندوق رای بیرون می آید، به هر حال هرکس بیرون بیاید قطعا مورد تایید رهبری نظام خواهد بود، اگر شما تابع رهبری هستید، دست از تخریب بردارید و از دولت حمایت کنید.
پنجم ـ شما یا مخالف قانون و خودسر هستید و یا تابع قانون ، اگر تابع قانون هستید، مطابق همین قانون اساسی اعتراض ، انتقاد و... همه تعریف شده و تهمت و افترا و.... تعریف شده پس لطفا حد خودتان را بشناسید و در چارچوب قانون رفتار کنید و اگر به نتیجه انتخابات معترض هستید، در چارچوب قانون اعتراض کنید.
ششم ـ ظاهراً از نظرشما ، ضعف دولت در این است که هر کسی برای خودش گروهی واتساپی و تلگرامی درست کرده و فکر می کند، تضعیف دولت جمهوری اسلامی (البته اگر کاندیدای اصلاحات قبول شده باشد، یعنی انتخابات به شرط کارد را قبول دارید ) واجب و جزء عبادات پنجگانه است. آنچه مسلم است، ممکن است مخالفین دولت، نمازشان قضا شود ولی بی احترامی و تضعیف دولت را حتما سر موقع به جا می آورند.
هفتم - شما هنوز متوجه نشده اید که انتخابات تمام شده تا دست از تخریب بردارید، دوستان، انتخابات تمام شده و آقای روحانی، رییس جمهور همه مردم ایران است و تضعیف و کارشکنی شرعا و عرفا و قانونا غلط است و خیانت به مردم ایران محسوب می شود. خط قرمز روحانی قانون است هیچ کسی حق ندارد، خارج از قانون رفتار کند یا خودش را مجری قانون بداند و خودسرانه عمل کند.
هشتم- در شش سال گذشته آقای ب ، ز( یعنی بابک زنجانی) دررسانه ها، اسمش برده نمی شد، چون می خواستید حق یک مجرم رعایت شود، حالا چطور آقای روحانی صراحتا مورد تهمت و افترا قرار می گیرد و تهمت زننده به کارش افتخار می کند، و دختر وزیر (که طبق دستور قوه قضاییه، که از قوه مجره مستقل هست و گاهی به دولت می گوید تو چکاره ای ؟؟ ) بررسی و منع تعقیب صادر شده و ورود کالا، کاملا طبق ضوابط قانونی بوده ( آنهم سه هزار دست لباس بچه گانه که شاید ۲۰۰ میلیون قیمت دارند) شده جرم محرز ودایما شما خارچشم ما شدید ودایما آنرا بازگو می کنید و هیچ کس مانعتان نمی شود؟ شما دوستان ، اگر قرآن را قبول دارید، طبق آیات قرآن بردن آبروی مسلمان خطاست، اگر احادیث را قبول دارید ،طبق احادیث خطاست، طبق شرع خطا و طبق عرف خطاست.
نهم- همین آقایی که آلان شما از آن تبری می جویید، ما اصلاح طلبان ، اورا دوازده سال پیش شناختیم و تبری جستیم، حالا چند سال، ما باید منتظر باشیم تا شما دوباره از کاندیدای جدیدتان، تبری بجویید و دایما ما را نشان بدهید و بگویید بصیرت نداریم.
دهم- اگر روحانی یا برادرش یا هر اصلاح طلبی خطایی انجام داد، طبق همین دادگاه شما، که ما از نظرش هیچ کاره هستیم ، محکومش کنید، وبه زندان بیافکنید، اگر ما جز سکوت کاری کردیم، شما دهان لعنت بگشایید و لعن و نفرین کنید، تا حالا از خودتان پرسیده اید که اخباری که در شب ۲۹ اردیبهشت، در فضای مجازی منتشر کردید مانند: حسین فریدون برادر کاندیدای اصلاحات فرار کرده و رییس ستاد روحانی به رییسی پیوسته و هزاران دروغ ... یا باز خوانی مرگ پسر آقای روحانی که در سال ۷۶اتفاق افتاده است، چرا در ۲۴ اردیبهشت 96 بعد از ۲۰ سال تیتر یک سایتهای شما بود؟ آیا انتظار دارید ما باور کنیم که شما دغدغه حقانیت و روشن شدن حق دارید؟ یا قابل اعتماد و حق باور وحق یاورید؟
یازدهم- شما قرآن به سر می گیرید ولی دل از کینه و نفرت انباشته اید، و تیغ کینه و تخریب کشیده اید نه برای وهابیون، نه برای داعش، نه برای اسراییل، بلکه به رقیب مسلمان و از فیلتر شورای نگهبان گذشته و تمام مراحل قانونی را طی کرده و... حالا انتظار دارید ما باور کنیم شما دغدغه حقانیت خودتان را ندارید و در پی اثبات حقانیت اسلامید و هدفتان اسلام و انقلاب است؟ آنوقت ما را نشان می دهید و می گیید اینها جیره خوار اسراییل هستند و از غرب حقوق می گیرند؟ پس چرا حقوقی که به قول شما، غرب برای ما واریز می کند در کاخهای شما هزینه می شود؟
دوازدهم - چرا بزرگ نمی شوید، چرا از اصولگرایان سنتی یاد نمی گیرید، بیادتان می آورم که آقای ناطق نوری، ظهر روز ۳ خرداد ۷۶ به آقای خاتمی تبریک گفت و بدون هیچ بحثی کنار رفت، شما همچنان بی انصافانه به تخریب دولت و تبلیغ برای کاندیدتان مشغولید، یا اعتراض می کنید، به بدترین شکل، در بدترین زمان و موقعیت سیاسی. در حالیکه پایان یک ماه روزه داری و تهجد و شب زنده داری را جشن گرفتیم، تخریب می کنید ،مگر شما روزه دار نبودید؟ مگر شما استغفار نکردید؟ مگر قرآن به سر نگرفتید؟ آیا قرآن و آیاتش در دلتان نفوذ نکرد؟ خواهش می کنم بزرگ شوید و قبولی روحانی را در انتخابات هضم کنید و فضای اتحاد و همدلی علیه داعش و فرقه های انحرافی و استکبار را از بین نبرید، خواهش می کنم شرایط کشور را درک کنید، موقعیت سیاسی واجتماعی کشور را درک کنید ما در خاور میانه هستیم، بیایید دست همدیگر را بگیریم، و به عمران و آبادانی کشور بیاندیشیم. بیایید همدیگر را تضعیف نکنیم، جمهوری اسلامی را تضعیف نکنید، همراهیمان کنید، ما که می دانیم دردتان چیست، دولت و هییت وزیران پیش کش خودتان ، جمهوری اسلامی را حفظ کنید!!

"سید غلامعباس موسوی نژاد"
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار