جشنواره اهدای کتاب و جمع‌آوری کتاب‌های مازاد منازل و دستگاه‌های اجرایی در استان سمنان آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۴۵۱۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶ 01 July 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی سمنان، با مشارکت محمدرضا خباز استاندار سمنان و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی استان سمنان و با حضور معاونان سیاسی امنیتی، هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع، عمرانی و جمعی از مدیران کل استانداری سمنان، جشنواره اهدای کتاب و طرح جمع‌آوری کتاب‌های مازاد منازل دستگاه‌های اجرایی آغاز به کار کرد.

استاندار سمنان در این مراسم با تأکید بر اینکه دین اسلام به قلم یاد می‌کند، گفت: شایسته است که میزان مطالعه در کشور افزایش یابد؛ زیرا همه بزرگان ما از کتاب و کتاب‌خوانی به جایی رسیده‌اند.

محمدرضا خباز ضمن تأکید بر اجرای مطلوب جشنواره اهدای کتاب و طرح جمع‌آوری کتاب‌های مازاد منازل و دستگاه‌های اجرایی افزود: فرمانداری‌ها و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی سمنان باید در این طرح مشارکت کنند.

وی ضمن اشاره به اینکه استان سمنان در بسیاری از شاخص‌ها رتبه اول کشور را دارد، گفت: امیدوارم در امر خداپسندانه اهدای کتاب نیز رتبه اول کشور را کسب کند.

استاندار سمنان دو جلد از کتاب‌های تألیفی خود را به همراه چهار کارتن کتاب را برای استفاده عموم به کتابخانه‌های عمومی استان سمنان اهدا کرد.

برچسب ها: اهدای کتاب ، جشنواره
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار