فرمانده نیروی انتظامی البرز خبر داد
ماموران پلیس بلافاصله عملیات تعقیب را آغاز می‌کنند که پس از طی مسافتی در منطقه مشکین‌دشت در درگیری با متهمان، ستوان یکم جواد مرادی از ماموران پلیس آگاهی البرز به شهادت رسید.
کد خبر: ۴۵۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۲ 08 June 2015

به گزارش تابناک – البرز: روز بیستم اردیبهشت استان البرز شاهد حضور حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه و سخنگوی دستگاه قضایی بود.
اژه‌ای در این مراسم تاکید ویژه‌ای برای تلاش دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و قضایی برای تامین امنیت شهروندان داشت.
همزمان با حضور این مقام عالی‌رتبه قضایی به دنبال درگیری مسلحانه یک گروه از ماموران پلیس آگاهی استان البرز با سارقان مسلح ستوان‌دوم جواد مرادی یکی از ماموران به درجه رفیع شهادت نایل شد.
این حادثه ساعت 12 ظهر رخ داد و ماموران آگاهی استان البرز به یک دستگاه خودرو با چهار سرنشین مظنون شده و دستور ایست می‌دهند که راکبان این خودرو بدون توجه به فرمان ایست پلیس اقدام به فرار می‌کنند
ماموران بلافاصله با استعلام متوجه می‌شوند که خودروی مورد نظر سرقتی بوده و عملیات تعقیب و گریز را آغاز می‌کنند که پس از طی مسافتی در منطقه مشکین‌دشت در درگیری با متهمان، ستوان یکم جواد مرادی از ماموران پلیس آگاهی البرز به شهادت رسید.

در کمتر از یک ماه از این حادثه تلخ سردار بخشعلی کامرانی صالح اعلام کرد: خوشبختانه در کمتر از یک ماه 4 سارق مسلح که در شهادت مامور پلیس استان البرز نقش داشتند، شناسایی شدند.
وی اظهار داشت: با شناسایی مخفیگاه این تبهکاران در شهر خرم آباد از توابع استان لرستان، شامگاه یکشنبه هر 4 سارق مسلح در مخفیگاه خود به دام افتادند.
فرمانده نیروی انتظامی استان البرز تصریح کرد: در درگیری اشرار با پلیس، 2 نفر از عوامل شهادت مامور پلیس استان البرز به هلاکت رسیده و 2 نفر دیگر دستگیر شدند.
کامرانی صالح در پایان تاکید کرد: نیروی انتظامی از تمام توان خود برای حفظ امنیت و آسایش مردم استفاده کرده و لحظه‌ای در برابر تبهکاران و اشرار غفلت نمی‌کند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
امشب دختران دسته گل این شهید مظلوم با خیال آسوده می خوابند. قاتلان ناجوانمرد شهید به سزای عملشون رسیدند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
خدا به خانواده این شهید با غیرت صبر بده و امیدوارم مسولین هیچ دغدغه ای برای خانواده این شهید بزرگوار باقی نگذارند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار