کد خبر: ۴۵۱۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷ 02 July 2017
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، فیلم 15 دقیقه‌ای آنها به نویسندگی و کارگردانی رضا دانش پژوه و بازیگری ضرغام عادلی، عبدالخالق الیاسی، نرگس موحدی راد، حبیب اله دارایی، علی فروغ‌نژاد و عباسعلی روشنک تولید می‌شود.

تهیه کننده و کارگردان یوزپلنگ گفت: فیلم یوزپلنگ با داستانی حماسی موضوع آن زیاده خواهی نیست اما گاهی وقت‌ها برای بدست آوردن چیزی که به گمان حق بوده زیاده خواه می‌شویم.

رضا دانش‌پژوه با بیان اینکه این فیلم با هدف ارائه در جشنواره‌های فیلم کوتاه تولید شد افزود: اولین نمایش "آنها" در صورت برگزاری جشنواره استانی در شهریورماه 96 است.

وی ادامه داد: فیلم بلند یوزپلنگ با داستانی حماسی از یک خانواده عشایری کوچ‌رو امسال برای حضور در بخش مستند جشنواره فیلم فجر تدوین می‌شود.

دانش‌پژوه تصریح کرد: یوزپلنگ در بستری از یک سری حوادث واقع گرایانه قصد ارائه یک فضای مقایسه کوتاه از موقعیت‌هایی که باید دست به انتخاب بزنیم را برای مخاطب فراهم می‌کند.

وی اظهار داشت: فیلمبرداری فیلم تمام شده و مرداد ماه وارد مرحله فنی می‌شود که با اتمام مراحل فنی در شهریور ماه اولین نمایشش را در جشنواره داشته باشیم.

دانش‌پژوه با تاکید بر اینکه برای ساخت هر اثر هنری در استان کهگیلویه و بویراحمد چندین مشکل دائم در حال تکرار است ادامه داد: یکی از اساسی ترین مشکلات هنرمندان استان نوع نگاه و برخورد مسئولان و متولیان امر فرهنگ و هنر است.

وی بیان کرد: مدیران کنونی ادارات کهگیلویه و بویراحمد توجهی به مسله فرهنگ ندارند و اعتبارات فرهنگ و هنر در مسیرهای زود بازده و پربازده هزینه نمی‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار