المپیاد ورزش‌های آبی و ساحلی شهرستان بابلسر با مشارکت و همکاری هیات‌ انجمن‌های ورزشی، قایقرانی، شنا، تنیس، کشتی، والیبال و فوتبال و در رشته‌های دراگون بت، اسکی روی آب، جت اسکی، پاراسل، طناب کشی ،پاراموتور،موج سواری ،شنای آب‌های آزاد، کشتی ساحلی، والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی و تنیس ساحلی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۵۳۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ 05 July 2017
به گزارش تابناک مازندران،  رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر گفت: المپیاد ورزش‌های آبی و ساحلی در بابلسر برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود.
 
 اسماعیل پهلوان اظهار کرد: بعد از انجام موفقیت‌آمیز نخستین جشنواره ورزش‌های آبی در بهمن سال ۹۵ این بار استارت نخستین المپیاد ورزش‌های آبی و ساحلی کشور در شهرستان بابلسر زده شده است.
 
وی افزود: این المپیاد با هدف توسعه و ترویج ورزش‌های آبی و ساحلی، استفاده بهینه از تمامی ظرفیت و فرصت‌های موجود و ایجاد محیطی شاد و مهیج در ساحل بابلسر در دهه سوم مرداد برگزار می‌شود.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر با بیان اینکه این المپیاد در ۱۲ رشته ورزشی و در تراز مسابقات استانی و کشوری در حال برنامه‌ریزی است،گفت: المپیاد ورزش‌های آبی و ساحلی شهرستان بابلسر با مشارکت و همکاری هیات‌ انجمن‌های ورزشی، قایقرانی، شنا، تنیس، کشتی، والیبال و فوتبال و در رشته‌های دراگون بت، اسکی روی آب، جت اسکی، پاراسل، طناب کشی ،پاراموتور،موج سواری ،شنای آب‌های آزاد، کشتی ساحلی، والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی و تنیس ساحلی برگزار می‌شود.
 
بابلسر میزبان دختران والیبالیست نوجوانان کشور
 
پهلوان در ادامه با بیان اینکه مسابقات دسته یک والیبال نوجوانان دختر قهرمانی کشور با حضور ۱۰ تیم به میزبانی شهرستان بابلسر برگزار می‌شود،اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۱۰ تیم دسته اول کشور (مازندران،تهران،مرکزی،خراسان رضوی، گیلان، البرز، اصفهان، کرمانشاه ،همدان و فارس) از تاریخ ۱۴ تا ۱۹ تیر به مدت ۶ روز و به میزبانی بابلسر در قالب دو گروه پنج تیمی صبح و عصر در محل سالن ورزشی قائم دانشگاه مازندران برگزار می‌شود.
 
وی در پایان گفت: به‌زودی مسابقات والیبال جوانان دختر کشور نیز در شهرستان بابلسر برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار