مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری کرمانشاه از برگزاری کلاسهای آموزشی ویژه خبرنگاران حوزه اقتصادی استان خبر داد.
کد خبر: ۴۵۶۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱ 09 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،شریف خسروی ، با اشاره به لزوم افزایش سطح آگاهی و دانش خبرنگاران حوزه اقتصادی، گفت: بسیاری مباحث این حوزه تخصصی است و نیاز است خبرنگاران بیش از پیش با مباحث این حوزه آشنا شوند تا بتوانند به رسالت خود در این زمینه به نحو بهتری عمل کنند.

وی افزود: چنانچه اطلاعات اقتصادی یک خبرنگار به عنوان نماینده جامعه افزایش یابد، قطعا مطالبه‌گری بیشتری در این امور از مسئولین مربوطه خواهد داشت.

خسروی خاطرنشان کرد: این کلاسها با همکاری مرکز خدمات سرمایه گذاری(پنجره واحد) برگزار می‌شود و همزمان از توان روابط عمومی استانداری کرمانشاه در برگزاری آن استفاده می‎‌‍شود.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری کرمانشاه با اشاره به استفاده از اساتید مجرب حوزه اقتصاد در برگزاری این کلاسها، گفت: اساتید این دوره لزوما استاد دانشگاه نیستند و سعی ما این است که از حضور افراد موفق حوزه اقتصاد از جمله مدیران موفق اقتصادی و کارآفرینان برتر برای آموزش استفاده شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار