به گفته مدیر امور مشترکین تلفن سیار شرکت مخابرات همدان برای راه‌اندازی اینترنت 4 گیگ موبایل همه چیز فراهم شده است.
کد خبر: ۴۵۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶ 10 June 2015

مدیر امور مشترکین تلفن سیار شرکت مخابرات همدان از آمادگی همدان برای راه‌اندازی اینترنت 4 گیگ موبایل خبر داد.

به گزارش فارس ،حسنعلی نسیم‌دوست با بیان اینکه درآستانه راه‌اندازی اینترنت 4 گیگ در همدان هستیم، اظهار کرد: بکارگیری نسل جدید «ای.دی.اس.ال» تلفن همراه باعث بالا رفتن سرعت اینترنت می‌شود که در همدان به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

وی از نصب تجهیزات لازم برای راه‌اندازی اینترنت 4 گیگ در همدان خبر داد و گفت: تجهیزات لازم در همدان نصب شده و منتظریم تهران اقدامات لازم را برای راه‌اندازی این نسل از اینترنت تلفن همراه فراهم کند تا همه استان‌ها بتوانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

مدیر امور مشترکین تلفن سیار شرکت مخابرات همدان خاطرنشان کرد: اقدامات سخت‌افزاری در استان انجام شده و باید برنامه نرم‌افزاری از سوی تهران نیز نصب و راه‌اندازی شود.

وی با بیان اینکه فعلاً در خصوص بسته‌های 4 گیگ اطلاعات کاملی در دسترس نیست، گفت: امکان دارد اینترنت 4 گیگ در بستههای مختلف ارائه شود.

نسیم‌دوست یادآور شد: هنوز اطلاعاتی در خصوص اینکه نسل جدید اینترنت شرایط محدود گیگ یا بسته را دارد، نداریم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در همدان استقبال خوبی در استفاده از اینترنت موبایل شده، گفت: تعداد استفادهکنندگان اینترنت موبایل در همدان بالاست که با انجام اقدامات لازم از سوی مرکز، نسل جدید نیز راه‌اندازی خواهد شد.

مدیر امور مشترکین تلفن سیار شرکت مخابرات همدان با اشاره به اینکه در کل مراکز استان‌های بزرگ کشور تجهیزات راه‌اندازی نسل 4 گیگ اینترنت نصب شده، تصریح کرد: در همدان هفت مورد از سایت‌ها مجهز به 4 گیگ شده است.

وی با بیان اینکه به صورت سیستماتیک مناطق پرترافیک برای راه‌اندازی اینترنت 4 گیگ مشخص می‌شوند، افزود: تشخیص اینکه چه مکان‌هایی ترافیک بیشتر است تا در آنجا خدمات جدید نیز راه‌اندازی شود کاملاً سیستماتیک صورت می‌گیرد.

نسیم‌دوست در پایان افزود: در دانشگاه‌ها، ادارات و بازارها استقبال بیشتری از اینترنت می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار