صبح امروز جلسه کمیته فرهنگی ستاد مبارزه با مواد‌ مخدر شهرستان سوادکوه به میز‌بانی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه و با حضور رئیس اداره بهزیستی سوادکوه برگزار شد .به گزارش تابناک، حاتم داد‌مهر رئیس اداره بهزیستی سوادکوه در این جلسه با اشاره به نگاه بهزیستی به مواد مخدر، گفت: بهزیستی، موادمخدر را نوعی بیماری ادامه‌دار تعریف می‌کند که درمان آن نیاز به استمرار دارد.
کد خبر: ۴۵۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸ 10 June 2015
دادمهر با توجه به  لزوم آگاهی سازی عمومی نسبت به خطرات موادمخدر و با بیان اینکه پیشگیری از مهم‌ترین راه‌کار‌های کاهش تقاضا و مصرف مواد مخدر است، افزود: امسال 20 تا 27 خرداد‌ماه به عنوان هفته موادمخدر نام گذاری شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان سوادکوه به لزوم حمایت از خانواده‌های معتادان و حمایت پس از درمان معتاد تاکید و خاطرنشان کرد: اداره بهزیستی برای حمایت از خانواده‌های معتادان و حمایت پس از درمان معتاد، نیاز به همکاری و همراهی ادارات و نهاد‌ها دارد.

عضو ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان سوادکوه به برخی از برنامه‌های اداره بهزیستی شهرستان سوادکوه در هفته مبارزه با مواد مخدر اشاره و اظهار کرد: همایش مشاوره با همکاری اداره ورزش و جوانان در سالن آموزش و پرورش برگزار خواهد شد و راهپیمایی اعتراض کودکان و نوجوانان به مواد مخدر نیز در سوادکوه برگزار می‌شود.

داد‌مهر به تقویت برنامه‌های فرهنگی و هنری برای مبارزه با موادمخدر تاکید کرد و گفت: برگزاری گفتمان در شب‌های ماه رمضان نیز در برنامه‌ریزی‌های این نهاد مورد توجه قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار