رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا:
رئیس موسسه روایت سیره شهدا با بیان اینکه شهادت میراث انبیا و اولیای خداست، گفت: در طول تاریخ همه پیامبران هم آرزوی شهادت داشتند و هم طلب شهادت می‌کردند.
کد خبر: ۴۵۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳ 10 June 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری در دیدار چند تن از خانواده‌های شهدای مدافع حرم طی سخنانی اظهار کرد: شهادت معامله با خداست، شهدا با خدا معامله کردند.

وی با بیان اینکه شهادت ارثیه انبیا و اولیای خداست، گفت: در طول تاریخ همه پیامبران هم آرزوی شهادت داشتند و هم طلب شهادت می‌کردند.

رئیس موسسه روایت سیره شهدا با اشاره به اینکه شهادت بهترین عاقبتی است که خداوند به نیکان عطا می‌کند، افزود: خوش به حال کسانی که مهر پرونده زندگیشان شهادت بود و عاقبت بخیر شدند.

وی با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا باید شاکر و صابر باشند، خاطر نشان کرد: شکر آنها را در محضر خداوند عزیز می‌کند و صبرشان دشمنان را ناامید، همه مردم باید قدردان خانواده شهدا و همه راهروان شهدا باشند.

ماندگاری خطاب به خانواده‌های شهدا گفت: شهدای عزیز شما، عزیز ما نیز بودند و ما وظیفه داریم به آنها احترام کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: نخستین یادواره شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) روز پنجشنبه 21 خرداد پس از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی (ره) آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) با سخنرانی آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم و سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار