کد خبر: ۴۶۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰ 10 June 2015
مدیرکل فنی‌ و حرفه‌ای استان البرز با بیان اینکه از ابتدای خرداد ماه سال جاری صدور گواهینامه‌های الکترونیکی در البرز آغاز شده است، گفت: ۵ هزار گواهینامه الکترونیکی در این استان تاکنون صادر شده است.
حسن عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: امسال سازمان فنی وحرفه‌ای صدور گواهی‌نامه الکترونیکی را به استان‌ها واگذار کرده است.
وی با تاکید بر اینکه پیش از این امکان جعل گواهینامه‌های کتبی وجود داشت، تصریح کرد: با الکترونیکی شدن گواهینامه‌های جدید امکان جعل وجود ندارد از طرفی می‌توان 20 گواهینامه دیگر را در این کارت به ثبت رساند.
عزیزی با بیان اینکه تنها اطلاعات ثبت شده در داخل کارت با ارزش است که به صورت آنلاین می‌توان استعلام گرفت، گفت: از نیمه سال 92 چاپ این دسته از گواهینامه‌ها به صورت متمرکز در ستاد مرکزی آموزش فنی و حرفه‌ای تهران آغاز شد.
وی با تأکید بر اینکه سیاست سازمان بر این بود که صدور کارت‌های الکترونیکی به استان‌ها واگذار شود، اظهار داشت: از ابتدای خردادماه سال جاری چاپ گواهینامه‌های الکترونیکی در البرز آغاز شد.
عزیزی با بیان اینکه از سال 92 توسط ستاد مرکزی تاکنون 30 هزار کارت و گواهینامه الکترونیکی استان البرز صادر شده است، خاطرنشان کرد: 5 هزار گواهینامه الکترونیکی توسط مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای البرز از زمان شروع این طرح به صورت استانی در البرز صادر شده است.
وی با اشاره به اینکه این امر سبب می‌شود زمان اعطای گواهینامه کاهش یابد، گفت: با تحقق این امر زمان اعطای گواهینامه بین یک هفته تا 10 روز بعد از برگزاری آزمون کاهش می‌یابد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار