کد خبر: ۴۶۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲ 11 June 2015

هیاتی متشکل از مدیران شرکت ناردی ایتالیا، تولید کننده ماشین آلات کشاورزی از امکانات و زیرساختهای کشاورزی منطقه آزاد ارس بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز، ماتزاردو معاون فروش گروه صنعتی کشاورزی ناردی ایتالیا پس از بازدید از دشت های گردیان و سایر بخشهای کشاورزی، در نشستی که با مدیران صنایع و کشاورزی سازمان منطقه آزاد ارس برگزار شد، گفت: منطقه آزاد ارس از نظر صنعت، کشاورزی و امکانات و نیز دسترسی به بازارهای جهانی از موقعیت بسیار عالی برخوردار است و بهمین جهت پس از دو سال تحقیق در خصوص توسعه همکاری در ایران، ما منطقه آزاد ارس را بعنوان اولین گزینه انتخاب نمودیم.

وی در ادامه گفت: کشاورزی در ارس بسیار خوب، برنامه ریزی شده و با زیرساختهای مناسب انجام گرفته است و افزایش بهره وری در بخش کشاورزی نیازمند تلفیق کشاورزی با تکنولوژیهای روز در زمینه کاشت، برداشت، مواد شیمیایی و دستگاهها و ادوات کشاورزی می باشد.

همچنین در پایان این نشست در خصوص افزایش ضریب مکانیزاسیون در کشاورزی، کشت گلخانه ای، جذب تکنولوژی های به روز در بخش کشاورزی ارس بحث و بررسی گردید.

گفتنی است این هیات پس از بازدید از سایتهای گلخانه ای و کشاورزی گردیان و منطقه آزاد ارس در ادامه از دشتهای کشاورزی خداآفرین و مغان بازدید  کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :