کد خبر: ۴۶۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵ 11 June 2015

حکام اعضای هیئت مدیره منطقه ویژه علم و فناوری تبریز به صورت جداگانه اعطا شد.

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز، اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان‌شرقی در نشست هم اندیشی مناطق ویژه علم و فناوری کشور، ضمن تقدیر و تشکر عنایت دولت در خصوص تصویب مناطق ویژه علم و فناوری و حضور دکتر احمدی دبیرکل شورای عالی تحقیقات و فناوری کشور در نشست، اظهار داشت: مایه خوشحالی است که تلاش 5 استان در قالب تصویب مناطق وویزه علم و فناوری به تصویب رسیده و امروز مقدمات تدوین اجرایی شدن مناطق بررسی می‌شود.

وی، با بیان اینکه این امر یکی از تفاوت‌ها و کارهای جدیدی که دولت تدبیر و امید انجام داده تصویب مناطق ویژه علم و فناوری است، افزود: تصویب این مناطق حرکتی جدی در بخش صنعت و تولید و خدمات بوده و می‌تواند در همه امور جاری استان‌ها تاثیرگذار باشد.

جبارزاده خاطرنشان کرد: اگر مسئولان حرف و نکته نظر و مطلبی را به صورت منطقی بیان کنند دولتمردان نیز با روی گشاده مباحث را قبول خواهند کرد  و این مساله در این دو سال نیز به اثبات رسیده است.

وی گفت: خوشبختانه در استان آذربایجان‌شرقی با توجه به هماهنگی و همدلی بین بخش خصوصی و مدیران اجرایی، از همان بدو تصویب منطقه ویژه علم و فناوری تبریز و انتشار اخبار آن، اولین گروهی که استقبال کردند بخش خصوصی استان بود.

استاندار آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه با توجه به این شرایط امروز این اتفاق بزرگ عملی نمی‌شود مگر اینکه ساختار مناطق آنطور که باید تعریف شود، خاطرنشان کرد: از طریق مناطق ویژه علم و فناوری کارهای بزرگی را می‌توان انجام داد و اگر از این فرصت به خوبی استفاده کنیم تاثیرات آن را در بخش‌های مختلف جامعه مشاهده خواهیم کرد.

در پایان این نشست احکام اعضای هیئت مدیره منطقه ویژه علم و فناوری تبریز به صورت جداگانه اعطا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :