کد خبر: ۴۶۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹ 11 June 2015

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی گفت: موضوع حجاب و عفاف باید در ادارات و موسسات مورد توجه بیشتری قرار گرفته و با حساسیت عملی شود.

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز، سهیلا امیری در جلسه کمیته عملیاتی عفاف و حجاب اظهار داشت: عفاف و حجاب از احکام وجوبی و الهی است و بر همین اساس زن مسلمان نیازی به تذکر ندارد بلکه وظیفهی عرفی، اخلاقی و مذهبی وی داشتن حجاب و رعایت کامل آن است.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی در این زمینه هنجارشکنی می کنند و این دهن کجی به شرع و مقدسات است، تصریح کرد: در تمامی جهان قوانین خاصی برای لباس وجود دارد و گاهی این موضوع جزو اساسنامه ورود به برخی مجامع عمومی است.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه گفت: امروز همه باید چهارچوب اخلاق را رعایت کنند چرا که اگر چهارچوب عفاف و حجاب رعایت نشود خود هنجارشکنان در جامعه متضرر می شوند.

امیری در بخش پایانی سخنان خود به حساسیت این موضوع در نهادها و سازمان ها اشاره کرد و خاطر نشان شد: همه مردم باید به مواهب حجاب و عفاف اهتمام داشته و این موضوع در ادارات و موسسات نیز با حساسیت عملی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :