کد خبر: ۴۶۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳ 11 June 2015

نماینده تبریز از آمادگی مجلس برای هرگونه حمایت از صنایع‌دستی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگارتابناک تبریز  به نقل از دفتر نماینده مردم تبریز در مجلس، محمداسماعیل سعیدی با بیان اینکه توسعه همکاری‌های بین‌المللی در سطح منطقه غرب آسیا ضرورت دارد، اظهار کرد: در 9 دوره گذشته مجلس جای فراکسیون صنایع‌دستی خالی بود که خوشبختانه در دو ماه اخیر این فراکسیون تشکیل شد.

وی با بیان اینکه آماده‌ایم از دیدگاه‌ها و نظرات هنرمندان صنایع دستی در حداعلی استفاده کنیم، تصریح کرد: برای ایجاد یک شغل بیش از یکصد میلیون تومان باید هزینه شود در حالیکه در صنایع‌دستی این کار با 10 میلیون تومان و گاهاً 3 میلیون تومان آن هم برای 3 تا 4 نفر می‌توان شغل ایجاد کرد.

سعیدی با بیان اینکه بهترین فرصت برای خروج از بحران اشتغال در کشور پرداختن به صنایع‌دستی است، خاطرنشان کرد: باید بخش قابل توجهی از تسهیلات را به سمت صنایع‌دستی ببریم و اعلام می‌کنم که هنرمندان ما آماده هستند از این امکانات استفاده کنند.

رئیس فراکسیون صنایع‌دستی مجلس ادامه داد: خوشبختانه مواد اولیه و دانش فنی در کشور وجود دارد و فقط حمایت لازم است، البته باید بدانیم که هنر ما در بخش صنایع‌دستی زنده است و با ما حرف می‌زند، از این رو برای اینکه فرهنگ و هنر توسعه یابد، نیازمند حمایت جدی آن هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :