کد خبر: ۴۶۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴ 11 June 2015

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از رد پیشنهاد رشوه 10 میلیون و 500 هزار ریالی توسط گشت موتوری یگان امداد تبریز خبر داد، گفت: عطاری که اقدام به فروش‌ قرص‌های روانگردان در تبریز می‌کرد دستگیر شد.

اکبر رحیمی اظهار داشت: برابر گزارش فرماندهی انتظامی کلانشهر تبریز، عوامل گشت موتوری یگان امداد این شهرستان در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در یکی از محلات حضور یافتند.

وی افزود: در بررسی‌ها و تحقیقات، اهالی محل اعلام کردند فردی به هویت معلوم در مغازه عطاری خود اقدام به فروش قرص‌های غیر‌مجاز می‌کند که با هماهنگی‌های لازم از داخل مغازه نامبرده تعداد 830 عدد قرص زیر زبانی فله‌ای و یک هزار و 540 عدد قرص زیر زبانی بسته‌بندی شده ترامادون و سایر قرص‌ها و از داخل خودروی وی مقادیری اقلام ممنوعه و تعدادی قرص روانگردان کشف شد.

رحیمی ادامه داد: ماموران، متهم را به همراه اقلام مکشوفه برای تحقیقات بیشتر به کلانتری 19 انتقال می‌دادند که وی در مسیر انتقال به منظور فرار از چنگ قانون و تطمیع ماموران مبلغ 10 میلیون و 500 هزار ریال وجه نقد به عنوان رشوه به ماموران پیشنهاد داد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: ولی ماموران با عزت نفس تمام از دریافت مبلغ یاد شده امتناع و مراتب را صورتجلسه و مبلغ پیشنهادی را ضمیمه گزارش کرده و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری 19 و از آن طریق تحویل آگاهی استان کردند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :