امام جمعه کوثر:
امام جمعه کوثر گفت: باید در کنار حمایت از مذاکره‌کنندگان، اقتصاد مقاومتی در اولویت بوده و با حمایت از رونق تولید داخلی اقتدار و صلابت هر چه بیشتر ایران اسلامی را رقم بزنیم.
کد خبر: ۴۶۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷ 13 June 2015

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام عسگر بیگی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کوثر اظهار داشت: در شرایط کنونی باید تمامی ملت ایران از مذاکره‌کنندگان هسته‌ای کشورمان حمایت و دفاع کنند چرا که در حال حاضر این یک رسالت و وظیفه برای ملت ایران است.

وی ربط دادن تمامی مشکلات اقتصادی کشور را به نتایج مذاکرات هسته‌ای اشتباه بزرگی دانست و گفت: باید در کنار حمایت از مذاکره‌کنندگان، اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری در اولویت بوده و با حمایت از رونق تولید داخلی و کار و سرمایه در کشور در این حوزه اقتدار و صلابت هر چه بیشتر ایران اسلامی را رقم بزنیم.

بیگی با اشاره به تلاش دشمنان و آمریکا در فضای مجازی بیان کرد: تضمینی بر اینکه آمریکا فضای مجازی را نیز تحریم کند وجود ندارد بنابراین باید مسئولان هوشیار بوده و با توجه به اینکه امور بانکی و بسیاری از کارهای ادارات در محیط مجازی انجام می‌شود در این زمینه تدابیر لازم را اتخاذ کرده و در صورت اقدامی در این حوزه از سوی دشمنان پشیمانی در کار نبوده و دچار خسارت نشویم.

امام جمعه کوثر با تاکید بر همدلی و همزبانی مسئولان شهرستان کوثر در اداره امور تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر وضعیت خیابان‌ها و معابر شهری کوثر نامناسب بوده و این امر در حالی است که فصل کاری رو به اتمام بوده و به تاخیر انداختن این امر از سوی شهرداری و شورای شهر گیوی جایز نیست.

وی با اشاره به اذعان مسئولان شهرداری گیوی مبنی بر موجود بودن قیر و آسفالت مورد نیاز افزود: باید هر چه سریع‌تر عملیات آسفالت معابر و خیابان‌های اصلی شهر گیوی تکمیل شده و مسئولان با همکاری و مشارکت بیشتر در این زمینه وارد شوند تا به ویژه در آستانه تعطیلات تابستانی و ورود مسافران و گردشگران به منطقه با نارضایتی‌های عمومی مواجه نباشیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار