رئیس اتاق بازرگانی قزوین گفت: تعامل مجموعه تامین اجتماعی استان قزوین با تولیدکنندگان و کارآفرینان بسیار منطقی و رضایت بخش است و چالش های این بخش را کاهش داده است.
کد خبر: ۴۷۰۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 01 August 2017
علیرضا کشاورز قاسمی در ششمین یادواره تکریم از کارفرمایان دوستدار کارگر که روز دوشنبه در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد اظهارداشت: عملکرد تامین اجتماعی در یک سال اخیر بسیار متفاوت شده و تعامل منطقی با تولیدکننده احساس می شود.

وی افزود: با بهتر شدن خدمت رسانی در تامین اجتماعی رضایت نسبی تولیدکنندگان فراهم شده و همه به این باور رسیده ایم که با تعامل منطقی کارها بهتر انجام می شود.

رئیس اتاق بازرگانی قزوین بیان کرد: با فعال شدن شورای گفتگو زمینه شناسایی مشکلات و کمک به حل آنها فراهم شده است و یکی از دستاوردهای این شورا تغییر زمان حسابرسی از ۱۰ سال به یک سال است که رضایت تولید کنندگان را فراهم می کند.

وی بیان کرد:شرایط تولید درکشور بسیار سخت است و هنوز شاهد رکود در کسب و کار و تولید هستیم و سودهای بالای بانکی، مشکلات بیمه و مالیات، گران بودن هزینه تولید از چالش های جدی این بخش است.

کشاورز قاسمی یادآورشد:رقابت دربازار کنونی بسیارسخت شده بویژه درخارج از مرزها قادربه رقابت جدی نیستیم لذا باید همه کمک کنیم تا با روان سازی کارها روند تولید و کسب و کار تسهیل و تسریع شود.

وی اظهارداشت: کارآفرینان کشور با کمترین همکاری راضی می شوند و ما باور داریم در یک همکاری سه جانبه میان دولت، تولیدکننده و کارفرما و کارگر باید چالش های پیش رو را کم کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی قزوین گفت: امروز تولیدکننده بخش خصوصی با غیرت و ایمان به کار و کمک به کشور فعالیت می کند لذا باید بخش خصوصی تقویت شود تا بتوانیم به اهداف خود در ایجاد اشتغال دست یابیم و دراین میان همراهی دستگاههای اجرایی در روان سازی امور ضروری است.

کشاورز قاسمی از همکاری تامین اجتماعی استان با تولیدکنندگان و کارآفرینان تشکر و قدردانی کرد.

درادامه مجید آهنگریان رئیس کانون کارفرمایان استان قزوین گفت: در صورت تشکیل شورای عالی تامین اجتماعی می توانیم مشکلات این بخش را با سرعت بیشتری حل و فصل کنیم.

وی اضافه کرد: کارفرما، کارگر و دولت سه رکن اصلی تولید هستند که باید حقوق همه آنها مورد توجه قرار گیرد و با احیاء و تشکیل شورای عالی تامین اجتماعی می توانیم ضمن تعامل منطقی میان اضلاع تولید به تامین حقوق همه گروهها نیز کمک کنیم.

آهنگریان اظهارداشت: با همه انعطافی که مسئولان تامین اجتماعی استان دارند اما قوانین دست و پاگیری داریم که باید بازنگری و اصلاح شوند تا مشکلات کاهش یابد.

وی اضافه کرد: بسیاری از قوانین قدیمی و کهنه شده و جوابگوی نیازهای امروزی نیست و باید برای پویا شدن آن اصلاح برخی موارد در اولویت نمایندگان و کارشناسان قرار گیرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار