باقری با اشاره به همکاری گروه فرهنگی و تبلیغی بقیه‌الله در سواحل مازندران گفت: تاکنون ضمن اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی 29 برنامه تئاتر درمانی با موضوع آسیب‌های اجتماعی اجرا شده است.
کد خبر: ۴۷۳۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 06 August 2017

به گزارش تابناک : علیرضا  باقری گفت: استان مازندران به دلیل برخورداری از مواهب الهی به عنوان یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری نیازمند توسعه امنیت پایدار است که ارتقای احساس امنیت یکی از مولفه‌ای اصلی آن به شمار می‌رود.

وی افزود: از مهم‌ترین اهداف نیروی انتظامی با رویکرد پلیس اجتماعی، تولید و گسترش امنیت و احساس امنیت در جامعه است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه، فعالیت‌های فرهنگی نیاز امروز جامعه به‌ویژه نسل جوان کشور است، اظهار کرد: همه ما از دستگاه‌های فرهنگی در این زمینه مسؤولیت سنگینی را برعهده داریم.

این مسؤول با اشاره به آسیب‌های اجتماعی مبتلا به جامعه، برخی از آسیب‌ها از جمله اعتیاد، طلاق و ناهنجاری‌های اخلاقی را از معضلات جامعه دانست و تصریح کرد: برای اینکه با این معضلات برخورد هوشمندانه‌ای صورت پذیرد، نیاز به همکاری و همگرایی بیش از پیش تمامی نخبگان علمی، دینی و فرهنگی است.

باقری بیان کرد: از آغاز اجرای طرح تابستانه تاکنون با برپایی ایستگاه‌های فرهنگی پلیس در سواحل، 30 نمایشگاه تخصصی با موضوعات طلاق، عفاف و حجاب، فضای مجازی و مواد مخدر در طول نوار ساحلی به اجرا در آمد.

وی با اشاره به همکاری گروه فرهنگی و تبلیغی بقیه‌الله در سواحل، گفت: تاکنون ضمن اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی 29 برنامه تئاتر درمانی با موضوع آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد و خیانت در فضای مجازی با هدایت و برنامه‌ریزی معاونت اجتماعی اجرا و توسط کارشناسان به بحث موضوع پرداخته شده است.





منبع : بسیج 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار