۱۳۰ فروند شناور متخلف با هوشیاری و اقتدار دریابانان مازندران در نوار ساحلی دریای خزر توقیف شدند.
کد خبر: ۴۷۵۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 09 August 2017
به گزارش تابناک  : سردار هوشنگ حسینی فرمانده دریابانی مازندران گفت: با عنایت به وجود چند هزار شناور فعال در دریای خزر، برخورد قانونی و مبارزه با قانون شکنان در دریا، در دستور کار دریابانان استان قرار گرفته است.

وی افزود: دریابانان مازندران با تمام توان عملیاتی، از ابتدای سال جاری در دریا و نوار ساحلی دریای خزر حضور مستمر داشتند که حاصل آن، افزایش امنیت و آرامش برای مرز‌های آبی کشور در حوزه خزر بوده است.

فرمانده دریابانی مازندران گفت: دریابانان ضمن برخورد با متخلفان و مجرمان در سواحل و دریا، شناور‌های متلخف را به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات دریانوردی توقیف و از عبور و مرورشان در دریا جلوگیری کردند.

سردار حسینی از تمامی مرزنشینان درخواست کرد با رعایت قوانین و مقررات مرزی و دریایی از چارچوب قانونی خارج نشوند و با لوازم ایمنی و مدارک مورد تائید از دریا بهرمند شوند.

فرمانده دریابانی مازندران گفت: دریابانان واحد‌های شناوری و عملیاتی دریابانی استان، با اجرای گشت‌های ساحلی و دریایی از ابتدای سال تاکنون، همچنین موفق به کنترل بیش از ۱۰ هزار فروند انواع شناور تفریحی و ورزشی شدند.

سردار حسینی افزود: در بازدید از شناور‌های تفریحی و ورزشی مدارکی از قبیل دفترچه تردد، کارت ساماندهی شناور، کپسول آتش نشانی، جلیقه نجات، حلقه نجات، پارو، لنگر، سوت و آئینه توسط دریابانان کنترل می‌شود.

وی از کلیه قایق داران و صنوف دریایی خواست در زمان حضور در دریا با کامل‌ترین وضعیت ایمنی و شرایط صحت شناور همچنین با فاکتور‌های الزامی یک شناور در دریا حضور پیدا کنند.





منبع : باشگاه خبرنگاران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار