مسئولان کاروان ورزشی استان واسط عراق با رئیس دانشگاه پیام‌نور ایلام دیدار کرد.
کد خبر: ۴۷۵۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱ 10 August 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛در حاشیه جشنواره ورزشی (جام صلح دوستی) مسئولان کاروان ورزشی استان واسط عراق با دکتر «قباد منصوری» دیدار و از فراهم ساختن بستر مناسب برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات و همکاری مدیریت تربیت بدنی دانشگاه قدردانی کرد.

منصوری در این نشست ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این مسابقات در دانشگاه پیام‌نور گفت: ما به دنبال روابط بیشتر علمی و ورزشی بادانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی  کشور دوست و همسایه خود عراق  هستیم و در این رابطه از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

وی ضمن حمایت خود از برنامه‌های ورزشی دانشگاه از ورزشکاران به عنوان بهترین سفیران برای ایجاد روابط حسنه با سایر کشورها نام برد.

«مرادی» مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام‌نور نیز ضمن ابلاغ سلام دکتر نصیرزاده مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه آمادگی مجموعه تربیت‌بدنی دانشگاه را برای برگزاری مسابقات ورزشی در اکثر رشته‌ها با  کشور عراق  اعلام کرده و  پیشنهاد اردوی مشترک ورزشی را در آینده نزدیک به نمایندگان استان واسط ارائه کرد.

در این دیدار که باحضور تعدادی از مدیران دانشگاه پیام‌نور و آقایان «ابوقداره» و «مسعودی» به عنوان مسئول هماهنگ کننده و دبیر انجمن بسکتبال دانشگاه برگزار شد  بر ادامه روابط ورزشی  و برگزاری مسابقات رفت و برگشت در دو دانشگاه  استان واسط و پیام نور ایلام تاکید و تفاهم نامه‌ای بین دانشگاه  پیام‌نور و دانشگاه واسط  عراق  در زمینه های علمی و ورزشی به عمل آمد.

در پایان تندیس یادبودی از طرف استاندار  استان واسط عراق به ریاست دانشگاه پیام نور ایلام اهدا شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار