کد خبر: ۴۷۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳ 14 June 2015

به گزارش  خبرنگار ما به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان آذربایجان شرقی، با اتمام بازخوانی متون نمایشی رسیده به دبیرخانه بیست و چهارمین جشنواره تئاتر سوره ماه از 16 اثر ارسالی حوزه هنری آذربایجان شرقی 10 متن نمایش برای بازبینی انتخاب شدند.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: متن های نمایشی پلاک 8 از ابوافضل اجاقپور محمودی، آخرین نامه از ابوافضل اجاقپور محمودی، عباس ماه منیر از جهانگیر چالاکی، غریبه از رضا اقاحسینی، برگزین از رقیه علی پور، نجواهای شبانه بازی پیشه از علی فتوحی، تولدی بر مرگ از محمد ناظمی، سرباز و آقاسرباز از محمد یوسفی زاده، پدرانه از مرضیه محمدزاده و  تو واقعا نگران منی از شهرام احمدی متنوی هستند که برای بازبینی انتخاب شده اند.

جواد کریم نژاد ادامه داد: با اعلام فراخوان جشنواره بیست و چهارم دبیرخانه، حوزه هنری آذربایجان شرقی جلسات متعددی را در بررسی متون نمایشی جهت ارسال و استفاده از تمام پتانسیل ها برای حضور بهتر در این جشنواره داشته است.

وی افزود: جشنواره تئاتر سوره ماه که در محورهای معنویت، اندیشه و هنر توسط حوزه هنری کشور برگزار می گردد یکی از معتبرترین جشنواره های ارزشی در زمینه تئاتر است که بیشتر جوانان فعال در عرصه تئاتر کشور، مخاطب اصلی این جشنواره است.

وی خاطر نشان کرد: زمان بازبینی آثار از 20 تیرماه تا 20 مرداد ماه سال جاری خواهد بود.

گفتنی است، در این دوره از جشنواره حوزه هنری آذربایجان شرقی با 10 متن انتخابی برای بازبینی، در جایگاه دوم پس از تهران در ارسال و انتخاب متون نمایشی در بین مراکز استانی دارد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :