کد خبر: ۴۷۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴ 14 June 2015

قائم مقام صنعت و امور معدنی سازمان صنعت معدن و تجارت استان گفت : از ابتدای تیرماه ارئه هرگونه خدمات مستلزم اخذ کد پیگیری و انتساب از سامانه کاداستر می باشد .

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز سید مرتضی نیرومند اسکوئی با اعلام این خبر افزود : این موضوع در پی آغاز بکار سامانه کاداستر معادن در کشور و با هدف بهبود عملکرد این سیستم صورت می پذیرد .

وی ادامه داد : بر این اساس کلیه دارندگان مجوزهای معدنی استان تا پایان خرداد ماه سالجاری مهلت دارند ضمن ثبت نام در سامانه یاد شده نسبت به دریافت کد رهگیری و فعالسازی و همچنین انتساب محدوده خود ، به سازمان صنعت معدن و تجارت مراجعه نمایند .

وي همچنين با اشاره به اهميت وجود خانه معدن در استان ادامه داد : به کمک انجمنهای تخصصی مانند خانه معدن می توانیم سریعتر به اهداف از پیش تعیین شده در خصوص توسعه اقتصادی استان برسیم .

نيرومند اظهار داشت : با یک عزم جدی ، آگاه سازی و همچنین برطرف کردن نگاه ها و موانع  پیش رو می توانیم از منابع خدادادی نهفته در زمین بصورت مناسب بهره برداری کنیم.

معاون امور معدني سازمان صنعت معدن و تجارت استان با تاكيد بر ارزش افزوده و اشتغالزایی مناسب در بخش معدن استان گفت : دررابطه با توسعه معادن استان روی همکاری مدیران سازمانی و بهره برداران پایه در جهت رشد این حرفه حساب کرده ایم و انتظار می رود از بهره برداران معدنی حمایت بیشتری شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :