کد خبر: ۴۷۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱ 14 June 2015

 فرمانده پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: ایمن سازی جاده ها و مسیرهای مواصلاتی استان برای کاهش آمار تصادفات و تلفات جانی و مالی ناشی از آنها ضروری است.

به گزارش خبرنگار ما ، سرهنگ حسن فرجی یکشنبه در جلسه مشترک کارگروه حمل و نقل و شورای هماهنگی ترافیک شهرستانن بناب از کاهش ۱۰ درصدی آمار فوتی های سوانح جاده ای و شهری استان در سال ۹۳ خبر داد و گفت: بر همین اساس این آمار نسبت به ۸۰۰ فوتی سال ۹۲ شاهد کاهش یکصد نفری بود.

وی در ادامه تصریح کرد: این میزان کاهش آمار تلفات جانی در استان مورد قبول نیست و فوت حتی یک نفر نیز زیاد است و اگر به دنبال این هستیم که با کاهش سوانح، حوادث و تصادفات در مسیرها و جاده ای درون و برون شهری، شاهد کمترین تلفات جانی و مالی باشیم، باید ایمن سازی و ایجاد راه های دسترسی و مواصلاتی استاندارد را مورد توجه جدی قرار دهیم.

فرجی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از طولانی شدن فرآیند انتقال ساختمان پلیس راه بناب به محل جدید گفت: موضوع انتقال این ساختمان جزو مصوبات دور دوم سفرهای استانی دولت قبلی بود که بعد از گذشت حدود چهار سال هنوز عملیاتی نشده است

فرمانده پلیس راه آذربایجان شرقی در ادامه با تأکید بر ضرورت تغییر مکان و جابجایی ساختمان پپلیس راه بناب تصریح کرد: امیدواریم تصمیماتی که در این نشست گرفته خواهد شد، منجر به انجام نهایی این امر و انتقال پلیس راه بناب از محل فعلی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :