آقای گل دو فصل اخیر لیگ برتر این شانس را دارد که خود را به عنوان مرد سال فوتبال آسیا نیز معرفی کند.
کد خبر: ۴۷۷۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ 14 August 2017
به گزارش تابناک : مهاجم بوشهری پرسپولیس خیلی زود استعدادش را در گلزنی نشان داد. او حالا تبدیل به یکی از بهترین مهاجمان آسیا شده است. هر چند هنوز گاهی با فرصت سوزی موجب آه و حسرت هواداران پرسپولیس می شود اما باید اقرار کرد حداقل از نظر آمار گلزنی یکی از بهترین های ایران و آسیا است. 
او به خوبی خود را در موقعیت گلزنی قرار می دهد، به خاطر گام های بلند و سرعت بالایش می تواند از مدافعان حریف عبور کند و به علاوه اینکه او یک پنالتی گیر قهار نیز هست. طارمی که موفق شده بود دو فصل پیاپی آقای گل فوتبال ایران شود، حالا می خواهد در سال منتهی به جام جهانی بهترین عملکرد خود را ثبت کند. 
طارمی در لیگ قهرمانان آسیا نیز عملکردی فوق العاده داشت. او گلزنی‌های خود را از بازی با الوحده شروع کرد. در بازی رفت او توانست دو بار دروازه این تیم را باز کند و عامل اصلی برد 3 بر2 پرسپولیس باشد. طارمی مقابل الریان در قطر هم یک گل زد، ولی آن شب پرسپولیس باخت. مهدی در بازی برگشت مقابل الوحده هم سه گل دیگر زد تا در مجموع رفت و برگشت، شش بار دروازه این تیم اماراتی را باز کرده باشد. در واقع طارمی تا اینجا درخشش خود را مدیون باشگاه اماراتی است.
مهدی در آسیا نه ‌تنها در رده باشگاهی درخشش داشته، بلکه در رده ملی هم فوق‌العاده عمل کرده است. در دو بازی مقدماتی جام جهانی مقابل قطر و چین، مهدی دو گل زد و شش امتیاز برای تیم ملی گرفت. او عامل اصلی برد در این دو مسابقه هم بود. طارمی با درخششی که در آسیا داشته حالا یکی از شانس‌های اصلی برای کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیاست. تا اینجا هیچ بازیکنی به اندازه او توفیق نداشته است. مهدی حالا به عنوان مرد سال فوتبال آسیا حمله کرده است.
در لیگ هفدهم بعد از اینکه در دو هفته ابتدایی نتوانست گلزنی کند، در دیدار مقابل نفت با دو گل و یک پاس گل عملکردی فوق العاده داشت تا نشان دهد این فصل نیز مدعی اصلی آقای گلی است. حالا او با 52 گل زده، پنجمین گلزن تاریخ باشگاه پرسپولیس است.
طارمی در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا 6 گل به ثمر رسانده و چند بار در تیم منتخب هفته لیگ قهرمانان هم قرار گرفته، در سال 1396 سه گل در بازی های ملی در دیدارهای انتخابی جام جهانی 2018 روسیه به ثمر رسانده است و از شانس بالایی برای کسب عنوان مرد سال فوتبال آسیا برخوردار است. 
مهدی طارمی می تواند با ادامه روند گلزنی و درخشش خود در پرسپولیس و تیم ملی، خود را به عنوان مرد سال فوتبال آسیا معرفی کند. افتخاری که سالهاست هیچ بازیکنی از ایران به آن دست پیدا نکرده است.





منبع : رکنا 
برچسب ها: مهدی طارمی ، لیگ برتر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار