امام جمعه موقت سمنان:
امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه خالی کردن ذهن انسان‌ها در جامعه هدف مهم دشمنان است، گفت: بیمه شدن فرهنگی از ملزومات امروز است.
کد خبر: ۴۷۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ 14 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین مهدوی‌نژاد صبح امروز در افتتاحیه طرح «رشد 2» با هدف توانمندسازی فعالان فرهنگی استان سمنان در مجتمع فرهنگی تفریحی شهید کلاهدوز شهمیرزاد اظهار داشت: جبهه فرهنگی از جمله جبهه‌های مهم و اساسی در جامعه محسوب می‌شود و مقام معظم رهبری در تعبیری از این جبهه فرمودند که «این مبارزه جهاد کبیر است».

امام جمعه موقت سمنان تصریح کرد: خالی کردن ذهن انسان‌ها در جامعه هدف مهم دشمنان است و این امر سد راه پیامبران الهی و اهل‌بیت (ع) نیز بود و حرکت بزرگ دشمنان علیه انقلاب اسلامی در حوزه جبهه فرهنگی است.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی وقتی از جنگ نظامی علیه نظام اسلامی ناامید شدند و در زمان‌های مختلف خود را ناموفق دیدند و مشاهده کردند که با جنگ نظامی وحدت، قدرت و توان نظامی نظام اسلامی بیش از گذشته شد و توان و قدرت بالای نظامی ایران را حس کردند، حمله نظامی به این کشور را بی‌فایده دانستند.

مهدوی‌نژاد خاطرنشان کرد: دشمن با ناامید شدن از جنگ نظامی و با تلاش شبانه‌روزی در جبهه فرهنگی دنبال دسیسه بوده و بیمه شدن فرهنگی جامعه از ملزومات جامعه محسوب می‌شود و آمادگی ذهنی و فکری جوانان برای جلوگیری از اهداف دشمن لازم است.

وی گفت: در حوزه فرهنگی و جبهه فرهنگی نیازمند نیروهای توان بالا و متخصص و کارآمد و کار بلد هستیم و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی زمینه توانمندسازی فعالین فرهنگی را فراهم کرده است.

امام جمعه موقت سمنان تصریح کرد: شناسایی نیروهای فعال فرهنگی در استان سمنان و افراد تلاشگری که در حوزه فرهنگی و جبهه فرهنگی در شهرستان‌های استان مشغول به فعالیت بودند، از اهداف جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بود و اندیشه جویان در این دوره با حضور در این دوره پس از اتمام آن می‌توانند جوانان دیگر در جامعه را در حوزه فرهنگی بیمه کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار