مدیر کل استاندارد استان همدان از رایزنی اداره کل استاندارد استان همدان با مجموعه گردشگری در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۴۸۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴ 16 June 2015
مدیر کل استاندارد استان همدان از رایزنی اداره کل استاندارد استان همدان با مجموعه گردشگری در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایسنا، "فرهاد تیموری" اظهار کرد: بررسی استاندارد هتل‌ها و تجهیزات و وسایل موجود در داخل هتل‌ها بر عهده مجموعه گردشگری بوده اما در حال رایزنی برای ایجاد تفاهم نامه با این مجوعه هستیم تا از این طریق مسافران از خدمات بهتری بهره‌مند شوند.

وی افزود: این تفاهم‌نامه در بخش مواد خوارکی و غیرخوراکی هتل‌ها استانداردسازی‌های لازم را خواهد داشت و به این ترتیب هیچگاه هیچ هتلی نمیت واند تجهیزات غیر استاندارد در داخل هتل داشته باشد.

تیموری تصریح کرد: در یکی از استان‌ها که در یکی از هتل‌ها برای مسافران مشکل به وجود آمد ناشی از سم‌زدایی داخل هتل اعلام شد اما هتل‌داران از این پس باید برای هر اقدامی بر اساس استاندارد‌ها اقدام کنند تا مشکلی به وجود نیاید.

وی گفت: با همکاری مجموعه گردشگری استان همدان وضعیت هتل‌ها مورد ارزیابی قرار گرفته و می‌گیرد اما تاکید می‌شود هتل‌ها برای هر اقدامی استاندارد را در نظر داشته باشند.

تیموری با بیان اینکه هر ساله در هر مقطع زمانی که شورای عالی استاندارد نیاز باشد که کالا و محصولی را مشمول استاندارد اجباری کند فرآیندی در نظر گرفته و آن را مورد بررسی قرار می‌دهد، گفت: در استان همدان برخی کالاهای تولید داخل استان مشمول استاندارد اجباری شده‌اند اما دریافت مجوزهای لازم در این زمینه در حال پیگیری است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار