کد خبر: ۴۸۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵ 16 June 2015

فرماندار شهرستان تبریز بر آمادگی کامل کارکنان شرکت توزیع نیروی برق تبریز هنگام وقوع حوادث غیر مترقبه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز، رحیم شهرتی فر روز دوشنبه در جلسه کارگروه های تخصصی شواری هماهنگی مدیریت بحران تبریز، افزود: در صورت وقوع هر گونه حادثه ای باید بتوانیم آن را به صورت علمی مدیریت کنیم تا تلفات به پایین ترین حد خود برسد.

وی با اشاره به اهمیت و ارزش پیشگیری و علاج قبل از وقوع حوادث، اظهار کرد: آمادگی خوبی در نهادهای امدادی و سازمان های مختلف شهرستان وجود دارد که این تعاملات جای خرسندی و تقدیر دارد.

شهرتی فر ادامه داد: با توجه به برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت بحران به مدت چهار روز برای مدیران شمال غرب کشور توسط وزارت کشور در تبریز ، دستگاه های شهرستانی نیز باید این کارگاه ها را در سطح کارشناسان برگزار کنند تا با چند وچون کار در مواقع بحرانی آشنا شوند.

وی گفت: جلسات کارگروه های تخصصی باید به طور منظم برگزار و با طرح کمبود امکانات در جلسات این شورا تصمیمات مقتضی گرفته شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز نیز در این جلسه، گفت: گردباد اخیر در روستای چاوان و مناطقی از تبریز نشان داد که می شود به کارکنان برق تبریز در مواقع بروز بحران اعتماد کرد.

افشین روشن میلانی افزود: تامین برق در ساعات اولیه بروز بحران یکی از ضرورت هاست و برق تبریز بر حسب وظایف خود به عنوان تامین کننده برق یک کلانشهر اعتقاد دارد باید در مواقع بحران ابتدا ایمن سازی، تامین برق مراکز حساس و روشنایی مناطق آسیب دیده را تامین نماید تا ساعات طلایی بحران از دست نرود.

وی، یکی از مهمترین اقدامات این شرکت را انجام تمرینات متعدد برای آمادگی در برابر بحران عنوان کرد و افزود: در نتیجه این تمرینات است که نقاط ضعف و قوت آشکار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :