کد خبر: ۴۸۵۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵ 29 August 2017
تابناک / گروه اجتماعی: کریمی از آغاز ثبت نام دوره جدید عتبات عالیات ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و گفت: ثبت نام از طریق دفاتر زیارتی مجاز استان از ۸ شهریور صورت می گیرد.

رضا کریمی، معاون حج و زیارت استان گیلان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، از آغاز ثبت نام دوره جدید عتبات عالیات ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و اظهار کرد: متقاضیان ثبت نام در این دوره در بازه زمانی ۳۱ شهریور لغایت ۶ آبان ۹۶ به عتبات عالیات اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه ثبت نام زائران در کاروان ها از ساعت ۹ صبح فردا، ۸ شهریور از طریق دفاتر زیارتی مجاز استان صورت می گیرد، تصریح کرد: اعزام ها در این دوره بدون نیاز به پیش ثبت نام و قرعه کشی انجام خواهد شد.

این مقام مسئول از فعالیت ۵۱ دفتر زیارتی مجاز در استان گیلان خبر داد و عنوان کرد: متقاضیان می توانند جهت ثبت نام در کاروان های عتبات عالیات به دفاتر زیارتی در شهرستان های رشت، شفت، فومن، آستانه اشرفیه، آستارا، رودسر، لاهیجان و لنگرود مراجعه کنند.

کریمی با بیان اینکه سال گذشته بالغ بر ۳۷ هزار زائر گیلانی به عتبات عالیات اعزام شدند، گفت: ثبت نام عتبات عالیات ویژه ایام اربعین از اول شهریور از طریق سامانه سماح آغاز شده است و تا تکمیل ظرفیت کاروان ها ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار