استاندار کرمان از ایجاد ۷۳ هزار و۸۵۰ شغل پایدار در استان کرمان طی چهار سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۸۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ 29 August 2017
علیرضا رزم حسینی عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری استان کرمان با حضور وزیر راه و شهرسازی در سالن شهید مرتضویی استانداری کرمان ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: در حوزه سیاسی در استان کرمان بر اساس سیاست رئیس جمهور سیاست اعتدال واقعی را دنبال کردیم.

وی تصریح کرد: در این مدت موفق شدیم از همه فعالان سیاسی و گروه های وفادار به نظام جمهوری اسلامی ایران در اداره  استان بهره مند شویم.

رزم حسینی عنوان کرد: این امر باعث شد دو انتخابات مهم بدون حادثه و حاشیه در استان کرمان برگزار کنیم و شخصیت های سیاسی از همه گروه ها در استان حضور پیدا کردند و خوشبختانه مشارکت مردم استان در انتخابات همیشه بالا است.

وی بیان داشت:  امروز ۲۲ شرکت خصوصی مسئولیت معین اقتصادی مناطق مختلف استان کرمان را پذیرفته اند.

رزم حسینی  ادامه داد: در شروع دولت یازدهم جمع کل پروژه هایی که امروز افتتاح و کلنگ زنی شد، هزار و ۲۳۵ میلیارد تومان بود که ۸۶۰ میلیارد تومان آن افتتاح پروژه است.

وی بیان داشت: در چهار سال گذشته دو هزار و ۲۵۸ پروژه را در استان افتتاح یا کلنگ زنی کرده ایم که ۲۱ هزار میلیارد تومان ظرفیت بخش خصوصی در این پروژه ها بکار گرفته شده است.

استاندار کرمان عنوان کرد: در این پروژه ها بخش دولتی سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان مشارکت داشته و در این چهار سال   ۷۳ هزار و۸۵۰ شغل پایدار در استان کرمان به وجود آمده است و به طوری که در سال گذشته بیشترین شغل را از بعد انقلاب داشته ایم.

رزم حسینی گفت: در حوزه حاشیه نشینی برای کاهش آسیب های اجتماعی، طرح نجات را برای نجات مردم در حاشیه شهر کرمان در دست اجرا داریم.

وی بیان داشت: در حوزه سلامت با اختیاراتی که وزیر بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی کرمان واگذار کرد، موجب جهش خوبی در تخت های جدید بیمارستانی در استان شد و بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی توسط بخش خصوصی در حال ساخت است.

استاندار کرمان ابراز داشت: برای اولین بار در کشور یک شرکت خصوصی خط ریلی بین کرمان و سیرجان را اجرا خواهد کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار