کد خبر: ۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۵ 21 January 2015
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: روز پیروی انقلاب اسلامی روز فراموش نشدنی برای همه ملت‌هاست.

به گزارش تابناک - مازندران، آیت‌الله علی معلمی امروز در گفت‌وگو با فارس در ساری با اشاره به اینکه در تاریخ هر ملتی روزهای فراموش‌ نشدنی وجود دارد، اظهار کرد: روز پیروی انقلاب اسلامی برای ملت ایران روز فراموش‌نشدنی برای تمام ملت‌هاست.

وی عنوان‌ کرد: در روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران چشم جهانیان خیره شده بود و روزی بود که دوستان به شادمانی و بدخواهان به خشم افتاده بودند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در سایه هدایت و رهبری‌های پیامبرگونه امام راحل تحول عظیمی در میان تمامی اقشار ملت بزرگ ایران ایجاد شد و همه مردم به صحنه آمدند.

معلمی با بیان اینکه همه مردم با دست‌های خالی و مشت‌های گره‌کرده در برابر نظام شاهنشاهی ایستادند، گفت: معجزه‌ای در این قرن پدید آمد و به‌حق روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران یوم‌الله نام گرفت.

وی با تاکید بر اینکه همه باید روز 22 بهمن را گرامی‌ بداریم، یادآور شد: هر ساله ملت ایران 22 بهمن را با حضور یکپارچه و باشکوه خود گرامی می‌دارند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اعلام اینکه جشن پیروزی انقلاب اسلامی، جشنی مردمی و ملی با حضور میلیونی مردمی است در حالی‌که در سایر ملت‌ها اینگونه نیست، اظهار کرد: همه مردم از اقصا نقاط کشور از شهرهای بزرگ گرفته تا روستاها در این روز خود را ملزم به حضور می‌دانند.

معلمی در پایان گفت: باید همه مردم ایران به‌ ویژه امت ولایت‌مدار خطه سرسبز مازندران دین خود را نسبت به امام راحل ادا کنند و روز 22 بهمن هر سال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

برچسب ها: 22بهمن ، حماسه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار