معاون امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب همدان از بدهی ۶ و نیم میلیارد تومانی مشتریان آبفا همدان خبر داد و گفت: امسال ۲۳ هزار و ۵۰۰ انشعاب آب و فاضلاب در همدان واگذار شده است.
کد خبر: ۴۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۹ 14 February 2015
معاون امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب همدان از بدهی ۶ و نیم میلیارد تومانی مشتریان آبفا همدان خبر داد و گفت: امسال ۲۳ هزار و ۵۰۰ انشعاب آب و فاضلاب در همدان واگذار شده است.

سعید عبدالله زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، با اشاره به اینکه ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از مشرتکان همدان طلب داریم، اظهار داشت: ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از این میزان متعلق به بخش مسکونی و مابقی نیز مربوط به بخش غیرمسکونی است.

وی با بیان اینکه ۶۰۰ میلیون تومان از بدهی بخش غیرمسکونی مربوط به واحدهای تجاری است، افزود: همکاری مشتریان بدهکار شرکت آب و فاضلاب در پرداخت بدهی خود می‎تواند این شرکت را در ارائه خدمات بهتر یاری کند.

عبدالله‌زاده درباره وصول طلب خود از مشتریان نیز گفت: معمولا مشترکان در شهر همدان قبوض خود را با یک بار بدهی قبلی پرداخت می‎کنند چراکه میزان هزینه آب پایین است، اما اگر مشتریان نسبت به پرداخت قبوض خود اقدام نکنند ابتدا اخطار داده و سپس اقدامات قانونی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه مردم تمامی هزینه تولید و تامین آب را پرداخت نمی‌کنند، عنوان کرد: در حال حاضر در شهرها مردم یک سوم از هزینه تولید و تامین آب را پرداخت می‎کنند که البته بخشی از این درآمد نیز به حساب هدفمندی یارانه‌ها واریز می‎شود.

معاون امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب همدان تاکید کرد: افزایش قیمت آب در شرایط فعلی منابع آبی باید در دستور کار قرار گیرد تا بتوان از این اهرم برای صرفه‌جویی بیشتر آب توسط مردم استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت بارش‌ها امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش بسیاری داشته است، بیان کرد: نیاز است تا مردم در مصرف آب صرفه‎جویی لازم را داشته باشند چراکه با این وضعیت در تابستان سال آینده به مشکل برخورد می‎کنیم.

عبدالله زاده با اعلام اینکه ۸۰ درصد از مشترکان آب استان همدان الگوی مصرف را رعایت می‎کنند، تصریح کرد: این در حالی است که ۲۰ درصد از مشتریان شرکت آبفا بیش از الگو و برخی نیز دو برابر الگو آب مصرف می‎کنند.

وی با بیان اینکه اقدامات بسیاری برای صرفه‌جویی در مصرف آب صورت گرفته است، تاکید کرد: اما باید این اقدام از سوی رسانه‌ها و رسانه ملی فرهنگ‌سازی شود تا این مایه حیات به درستی مورد استفاده قرار گیرد.

معاون امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب همدان درباره واگذاری انشعابات جدید نیز گفت: تا پایان دی ماه امسال ۱۵ هزار فقره انشعاب فاضلاب و ۱۳ هزار و ۵۰۰ فقره انشعاب آب در استان همدان واگذار شده و این روند هنوز ادامه دارد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار