با حضور ۳۰۰ ورزشکار؛
رئیس هیئت کوهنوردی استان سمنان از برگزاری چهارمین دوره سنگنوردی داخل سالن کشور به میزبانی شاهرود خبر داد و گفت: در این مسابقات ۳۰۰ورزشکار از استان های مختلف حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۴۸۸۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ 03 September 2017

به گزارش تابناک سمنان، علیرضا کریم در گفتگو باخبرنگار مهرضمن بیان اینکه شاهرود میزبان همایش ملی سنگ نوردی داخل سالن خواهد بود، ابراز داشت: در این دوره از مسابقات ۱۵۰ سنگ نورد زن و۱۵۰ ورزشکار مرد در رده نونهالان و نوجوانان به مدت دو روز به رقابت خواهند پرداخت.

مسابقات سنگنوردی انتخابی تیم ملی در همدان

وی با بیان اینکه در این مسابقات یک تیم پنج نفره از استان سمنان نیز حضور خواهد داشت، افزود: برای برگزاری این دوره از رقابت ها ۶۰نفر به عنوان کادر اجرایی، روند مسابقاترا نظارت می کنند و در مجموع ۲۰داور نیز قضاوت این مسابقات را عهده دار خواهند بود.

رئیس هیئت کوهنوردی استان سمنان میزبانی شاهرود از مسابقات استانی و ملی را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و ابراز داشت: برگزاری این مسابقات در شاهرود می تواند به ایجاد انگیزه برای ورزشکاران رشته سنگ نوردیو بهبود زیرساخت های لازم برای این ورزش در منطقه کمک شایانی کند.

کریم اضافه کرد: استان سمنان از موقعیت بسیار خوبی در حوزه ورزش کوهنوردی برخوردار است لذا برگزاری مسابقات ملی می تواند ظرفیت های استان و شهرستان را در سطح کشور بیش از پیش معرفی کند لذا با بهره گیری از توریسم ورزشی، کوهنوردی و سنگنوردی را می توان تبدیل به پتانسیل گردشگری کرد.

چهارمین دوره مسابقات ملی سنگ‌نوردی ۱۷ و ۱۸ شهریور ماه در مجتمع فرهنگی و ورزشی شهرداری شاهرود برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار