توسط جهاد دانشگاهی آغاز شد:
رئیس جهاد دانشگاهی قزوین از آغاز ثبت‌نام دانشگاهیان جهت اعزام به عتبات عالیات در اربعین حسینی خبرداد.
کد خبر: ۴۸۸۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳ 03 September 2017
به گزارش تابناک قزوین محمدحسین فائزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، اظهار کرد: تجلی جاذبه حسین (ع) در روز اربعین، همگان را متحیر ساخته است و به‌یقین تاریخ شاهد بی‌نظیرترین رویداد جهان است؛ حال دیگر تمام شیعیان آرزو می‌کنند این مسیر بی‌بدیل، آن‌ها را نیز طلب کند تا چراغ اجتماع شیعیان را در روز اربعین پرفروغ‌تر سازند.

وی اضافه کرد: ما در نظر داریم برای پیوستن به جریان اربعین، کاروانی از دانشگاهیان استان  شکل دهیم تا حضور آن‌ها در این اجتماع بزرگ و تداوم ارتباط آن‌ها بعد از سفر بتواند منشأ برکات در دانشگاه‌های استان شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین خاطرنشان کرد: برنامه این سفر از یکشنبه چهاردهم آبان ماه آغاز و تا بیستم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وی تشریح کرد: در روز یکشنبه چهاردهم آبان ماه پرواز از تهران به مقصد نجف اشرف انجام خواهد شد و انتقال زائران از فرودگاه به عمود ۱۲۰ مسیر نجف-کربلا صورت خواهد گرفت و پس‌ازآن استراحت و اسکان در موکب انجام خواهد شد.

فائزی اضافه کرد: در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه پیاده‌روی در جاده «نجف – کربلا» انجام و افراد چهارشنبه هفدهم آبان ماه در هتل پذیرش خواهند شد و پنج‌شنبه هجدهم آبان ماه مصادف با اربعین حسینی اسکان و زیارت در کربلا انجام خواهد شد، در روز جمعه نوزدهم آبان ماه نیز حرکت به سمت نجف و اسکان در هتل پیش‌بینی شده است و شنبه بیستم آبان ماه حرکت از فرودگاه نجف اشرف به سمت تهران صورت خواهد گرفت.

وی اعلام کرد: هزینه خالص سفر بین 2 میلیون و 700 هزار تومان تا 3 میلیون تومان پیش‌بینی می‌شود که عمده هزینه مربوط می‌شود به قیمت بلیت هواپیما و اسکان هتل کربلا در ایام اربعین خواهد بود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین عنوان کرد: زائران پس از ثبت‌نام اولیه حداکثر سه روز پس از اعلام تأیید ثبت‌نام اولیه، می‌بایست مبلغ 1 میلیون و 500 هزار تومان را به‌حساب ۲۱۴۴۲۰۵۰۲۵ بانک تجارت، بنام جهاد دانشگاهی استان قزوین واریز کنند تا ثبت‌نام آن‌ها قطعی شود.

فائزی یادآور شد: با توجه به محدودیت ظرفیت کاروان اولویت پذیرش با اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها، سایر مدرسان و اساتید مدعو در دانشگاه‌ها و دانشجویان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار