مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: درصورت تخصیص اعتبارات 27 صدم درصد از محل مالیات بر ارزش افزوده، بیش از 90 درصد از طرح های نیمه تمام ورزشی استان تا پایان سال آینده به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۴۸۹۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳ 04 September 2017
به گزارش تابناک سمنان، فرزاد فتاحی دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، با بیان اینکه از محل مالیات بر ارزش افزوده مصوب برنامه ششم توسعه، 100میلیارد و 900میلیون ریال سهم استان سمنان است ، افزود: از این میزان حدود 20 میلیارد ریال به آموزش و پرورش اختصاص یافته و مابقی متعلق به طرح های ورزشی است.

وی ادامه داد: از 80 میلیارد ریال باقی مانده این مبلغ، 20 میلیارد ریال مربوط به طرح های حوزه جوانان بوده و بقیه در بین طرح های ورزشی استان تقسیم می شود.

فتاحی با تاکید بر اینکه بنابه تصمیم دولت، آغاز طرح های عمرانی جدید پس از تکمیل طرح های قبلی، انجام می شود، اضافه کرد: از این اعتبار فقط برای ساخت 2 طرح جدید جاده تندرستی در شهرهای سمنان و شاهرود هر یک به مبلغ 500 میلیون ریال درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برخی از طرح ها مانند ورزشگاه 15 هزار نفری شاهرود نیازمند اعتبارات ویژه است، افزود : بی شک با تکمیل طرح های گوناگون شهری و روستایی در استان سمنان، احساس رضایت در میان مردم ایجاد می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سرانه فضاهای ورشی سمنان را حدود 88 صدم متر مربع اعلام کرد و گفت: ممکن است این سرانه در برخی شهرها به دلیل کم بودن جمعیت بالا باشد اما آنچه که اهمیت بیشتری دارد، نبود برخی فضاهای ورزشی مانند استخر، زمین فوتبال و یا سالن ژیمناستیک در شهرهایی چون میامی است و باید برای رفع نیاز مردم اقدام کرد.
37 هزار و 404 ورزشکارسازمان یافته در استان سمنان وجود دارد.

در دولت تدبیر امید 21 طرح ورزشی از جمله ورزشگاه 15 هزار نفری سمنان به بهره برداری رسیده است.
برچسب ها: طرح ورزشی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار