فرماندار چرداول درجلسه شورای اداری ابرازداشت
پرویز کولانی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان چرداول ضمن گرامیداشت یاد وخاطره 175شهید غواص افزود: در روز تشییع این شهیدان مظلوم وطن اسلامی آغشته به عطر و یاد شهداء گردید و مردم برمظلومیت آنان گریستند.
کد خبر: ۴۹۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹ 17 June 2015

فرماندار چرداول پایبندی به ولایت فقیه را منشا دستاوردهای دولت ذکر کرد و گفت:حمایت رهبر معظم انقلاب از سیاست خارجی و گفتگوهای هسته ای باعث یاس دشمنان شده است .

وی در خصوص گفتگوهای هسته ای کشورهای بزرگ با ایران گفت: دولت یازدهم با عقلانیت و تدبیر و ایستادگی بر آرمان های خود حقانیت ایران رادر دنیا به منصه ظهور رسانده است.

وی گفت: این دولت از انتقادات منصفانه و دلسوزانه و راهگشا استقبال می کند و باید نقدها در تقویت انقلاب اسلامی باشد.

کولانی افزود: ایجاد امنیت اجتماعی در جامعه بزرگترین دستاورد داخلی دولت است و تبعیت رئیس جمهور در سطح کلان از رهبر معظم انقلا باعث وحدت، انسجام ملی، و آرامش اجتماعی شده است.

وی با گرامیداشت سالگرد انتخابات دولت یازدهم و ذکر اینکه انتخاب آگاهانه مردم یعنی اعتدال و تدبیر برکات بزرگی برای کشور به ارمغان آورده است اظهار داشت:در حماسه 24خرداد مردم ثابت کردند که پای آرمان های امام، رهبری و انقلاب ایستاده اند .

فرماندار چرداول درادامه به دستاوردهای بزرگ دولت در عرصه های داخلی و خارجی پرداخت و گفت: تغییرات گسترده در دوسال گذشته درسطح جامعه محسوس و ملموس است.

کولانی درخاتمه با اشاره به برگزاری 2انتخابات در سال جاری گفت: مسئولین با تکریم ارباب رجوع، رفع نیازها، انجام خدمات مناسب و ایجاد فضای وحدت و همدلی در راستای تحقق مشارکت عمومی مناسب مردم فعالیت داشته باشند.

شهرستان 67هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در35کیلومتری ایلام قراردارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار