استاندار بوشهر گفت:بسیج سازندگی یکی از نهادهای تاثیرگذار در تحقق اقتصاد مقاومتی است که باید زمینه حل مشکلات این حوزه برای توسعه برنامه ها و طرح ها فراهم شود.
کد خبر: ۴۹۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳ 18 June 2015
تابناک بوشهر: مصطفی سالاری روز پنجشنبه درنخستین نشست ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی و هجرت 3 در بوشهر افزود:

استان بوشهر دارای ظرفیت بسیار خوبی در حوزه بسیج سازندگی است که باید دستگاه های اجرایی با فراهم کردن امکانات لازم زمینه استفاده بهینه از این قابلیت را در توسعه پایدار فراهم کنند.

وی یادآورشد: برای سرعت بخشی در صدور مجوز طرح های اقتصاد مقاومتی و حذف بروکراسی اداری برای تسهیل دررفع مشکلات فعالان اقتصادی کمیته فنی اجرای بسیج سازندگی استان بوشهر تشکیل می شود.

سالاری گفت: اقتصاد مقاومتی با تکیه بر توجه و توسعه به بنگاههای کوچک زودبازده فرصت بسیار مهمی برای جامعه فراهم می کند که این طرح ها ضمن اینکه در تولید محصولات موثر هستند، اشتغال و رونق اقتصادی مناطق را نیز به همراه دارند.

وی افزود:این طرح ها عضو شبکه تامین، عرضه و عمده فروشی های توزیع کالا شوند تا ضمن اینکه محصولات آنان دربازارهای مختلف ارائه شود زمینه ای برای حضورشان در نمایشگاهها برای بازاریابی محصولات آنها فراهم شود.

سالاری با تبریک ماه مبارک رمضان و گرامیداشت سالروز تشکیل جهاد سازندگی به فرمان امام راحل اظهارداشت: جهادگران نقش مهم و تاثیرگذاری در عرصه های مختلف محرومیت زدایی و توسعه طرح های عمرانی داشته اند که اکنون در عرصه جهاد کشاورزی نقش مهمی در جامعه ایفا می کنند.

استاندار بوشهر گفت:اعزام کاروان های متعدد گروه های جهادی با همکاری دستگاهها و همه اعضا زمینه حل مشکلات مناطق کمتر توسعه یافته و محروم فراهم می کند بگونه ای که با کمترین هزینه بزرگترین طرح و برنامه در حوزه های گوناگون انجام می شود.

وی افزود: این ستاد در برنامه ریزی و رفع مشکلات گروه های جهادی نقش مهمی دارد که لازم است در مرکز شهرستان های استان نیز برگزار شود.

سالاری ادامه داد:جوانان شرکت کننده در بسیج سازندگی بدون توقعات مادی به قصد خدمت به مردم به نقاط دوردست و محروم اعزام می شوند که این مهم کاری بسیار ارزشمند و والایی است.

وی افزود: گروه های جهادی با اجرای پروژه های عام المنفعه کاری ارزشمند برای بهره مندی همه مردم انجام می دهند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: دراعزام زائران مرقد امام راحل امسال فرمانده و کارکنان سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اقدامات مهم و موثری با تعامل و همکاری به موقع همه دستگاه های اجرایی انجام داند که جای قدردانی دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار