مهرداد یحیایی رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان البرز معارفه شد.
کد خبر: ۴۹۸۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸ 23 September 2017
به گزارش تابناک : مراسم تکریم و معارفه  مدیر آموزش و پرورش شهرستان البرز، در سالن اجتماعات کانون شهید مطهری البرز برگزار شد.
سالار قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم گفت: قبول کردن مسئولیت در آموزش و پرورش خطر پذیری بالایی را می طلبد.همه نیروها باید با امادگی کامل قبول مسئولیت نمایند.
قاسمی افزود: رشوند مدیر سابق آموزش و پرورش فردی اندیشمند و اثرگذار و با تجربه در عرصه آموزش و پرورش بود. وی فردی توانمند و با انگیزه در آموزش و پرورش تمام تلاش خود را جهت ارتقاء برنامه های آموزشی و تربیتی به کار برد.

قاسمی در ادامه به انتصاب مدیر جدید منطقه البرز اشاره و بیان کرد: مهرداد یحیایی نیز فردی توانمند است که در تمامی سالهای همکاری اش، توانسته قابلیت های خود را به خوبی نشان دهد و امیدوارم در سمت جدید نیز بتواند با تلاش و کوشش در جهت اجرای برنامه های دولت تدبیر و امید گام بردارد.
در ادامه رشوند تصریح کرد: تمام تلاشم بر آن بوده است در آموزش و پرورش مشکلات را تبدیل به فرصت کنم و با کمک مدیران در پیشبرد اهداف عالی  آموزش و پرورش تاثیرگذار باشم.
مهدی رشوند نجفی اضافه کرد: زندگی مجال تربیت و دنیا نیز کلاس است.هر لحظه از زندگی آموزگار انسان است.
یحیایی نیز مدیر جدید  آموزش و پرورش شهرستان البرز گفت: مدیریت در دنیای نوین،مدیریت بر افکار و قلب ها است.کشور ما نمونه ای از وحدت درعین کثرت و بلعکس است. ارتباط،اعتماد،اقتدار و نظارت از جمله مواردی هستند که برای بنده بسیار مهم است فلذا توقع من از همکاران ارجمند این است که همگی در کنار هم بتوانیم آموزش و پرورش را به سر منزل مقصود برسانیم.
مهرداد یحیایی افزود: معلم اگر به روز نباشد،نمی تواند دانش آموز امروز را برای ساختن فردا آماده و تربیت کند.
درپایان، با حضور مدیرکل ، نمایندگان مدیران و مسئولین از مهدی رشوند نجفی بابت تلاش و زحمات وی در آموزش و پرورش و نایل شدن به کسوت بازنشستگی تقدیر و تشکر به عمل آمد.





منبع : پانا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار