ششمین یادواره شهدای شهرداری اردبیل و شهدای عملیات ثامن الائمه در محل نمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۰۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۶ 28 September 2017
به گزارش تابناک اردبیل؛ شهردار اردبیل در این مراسم با تأکید به جایگاه رفیع شهدا، تصریح کرد: شهدا با پیروی از سیره امام حسین (ع) در زمان دفاع مقدس از ارکان نظام و کشور دفاع کردند.

حمید لطف‌اللهیان افزود: مکتب شهدا مکتب دلدادگی است و امروز وظیفه اقشار مختلف جامعه ادای دین به خون شهدا و پیروی از مکتب فکری آن ها است.

وی با تأکید به اینکه مسیر شهادت ادامه دارد و امروز شاهد جانفشانی شهدای حرم هستیم، ادامه داد: امروز پیروی از این خط فکری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضرورت ویژه دارد.

شهردار اردبیل با تأکید به اینکه شهرداری به عنوان یک دستگاه فرهنگی خود را موظف به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌داند، اضافه کرد: در این راستا از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود استفاده می‌شود.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: در مقابل دسیسه‌های دشمنان امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه در بین نسل جوان هستیم.

در این مراسم همچنین عضو شورای اسلامی شهر اردبیل تأکید کرد: الگوی رفتاری شهدا و رزمندگان در دفاع مقدس امام حسین (ع) بود.

یعقوب عزیززاده با بیان اینکه همین الگو گیری موجب پیروزی در جنگ نابرابر شد، اضافه کرد: رزمندگان اسلام با کمترین امکانات اما با اخلاص و ایمان در مقابل دشمن ایستادند.

وی دفاع مقدس را سند افتخاری برای کشور دانست و افزود: امروز نیز شاهد تداوم ایثارگری‌ها از سوی شهدای مدافع حرم هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل به ضرورت ترویج فرهنگ عاشورایی و ایثار و شهادت تأکید و اضافه کرد: به ویژه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان اهمیت ویژه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار