اثرهنرمند بابلی محمد صادق محمد پور میر
یک روز پس از عاشورای حسینی یک بار دیگر پوستر برتر کشور را برای مخاطبان منتشر می کنیم که در نوع خود جالب است. عنوان پوستر این است: اگر فردای روز عاشورا روزنامه ای منتشر می شد، چه عنوان هایی داشت؟
کد خبر: ۵۰۱۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰ 02 October 2017

به گزارش تابناک مازندران ، سه سال پیش در هشتمین سوگواره هنر عاشورایی در بخش پوستر با موضوع حماسه عاشورا، اثر "محمد صادق محمد پور میر" از بابل به عنوان نفر اول انتخاب شد و پوستر این هنرمند جوان با عنوان "روزنامه"، جایزه 3 میلیون تومانی و دیپلم افتخار را از آن خود کرد.

اگر پس از عاشورا روزنامه ای منتشر می شد؟
 بر اساس این گزارش،به بهانه عاشورای حسینی یک بار دیگر پوستر برتر کشور را برای مخاطبان منتشر می کنیم که در نوع خود جالب است. عنوان پوستر این است: اگر فردای روز عاشورا روزنامه ای منتشر می شد، چه عنوان هایی داشت؟
 
محمد صادق محمدپور میر متولد سال 1365 بابل است و از سال 1378 کار حرفه ای را در حوزه گرافیک آغاز کرده است. او لیسانس جامعه شناسی و فوق لیسانس کارگردانی انیمیشن دارد و در زمینه داستان نویسی و فیلم کوتاه چند جایزه داخلی و خارجی کسب کرده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
تیتر " مسلمانان ، حسین را هم کشتند " تیتر خوبی نیست.
چون آنهایی که امام حسین را شهید کردند شاخصه و ویژگی اصلی شان حرام خوری، دین گریزی و فساد بود و وقتی قومی را معرفی می‌کنند با ویژگی اصلی و زنده معرفی می کنند نه با ویژگی ترک شده که اسلام و مسلمانی بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار