وزیر کشور مطرح کرد:
وزیر کشور گفت: با توجه به وضعیت نامناسب توسعه ای در استانهای مرزی کشوردولت نگاه ویژه ای برای رفع مشکلات استانهای مرزی و محروم کشور دارد.
کد خبر: ۵۰۳۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷ 04 October 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک، عبدالرضارحمانی فضلی در مراسم تودیع و معارفه استانداران کرمانشاه افزود:متأسفانه با تمرکز گرایی در مرکز و فراموشی استانهای مرزی در طول بیش از صد سال گذشته استانهای مرزی دچار عقب افتادگی تاریخی شده اند و در این میان وقوع جنگ تحمیلی نیز بیشترین خسارت را به استانهای مرزی درگیر جنگ بویژه استان کرمانشاه وارد کرده است که باید این شرایط را تغییر دهیم.

وی خاطر نشان کرد:عملکرد دکتر رازانی در دو سالی که تصدی استانداری کرمانشاه را بر عهده داشتند مناسب بوده ودولت یازدهم با تورم بیش از 45 درصد، رشد اقتصادی منفی 5 درصد، تحریم و تهدید شدید، کاهش قیمت نفت و مشکلات شدید اقتصادی کشور را در اختیار گرفت وبا این شرایط بعد از چهار سال تورم یک رقمی شدو تحریمها به حداقل رسید.

وی عنوان کرد:مهندس بازوند استاندار جدید کرمانشاه مدیر با تجربه ای است که از بین سه استان کشور استان کرمانشاه را با علاقه و شناخت انتخاب و می خواهد خود را وقف خدمت به این مردم کند.

وی تصریح کرد: با امضاء برجام توانستیم احقاق حق کنیم، و این امر نشان از اقتدار و قدرت بالای ما دارد وپس از اعمال فشارهای فراوان و تهمت به جمهوری اسلامی از جانب دشمنان انقلاب، ایران با امضای برجام از یک کشور تهدید کننده امنیت جهان به زعم دشمنان به یک کشور مشارکت جو در صلح در تمام دنیا تبدیل شد.

 وزیر کشور افزود: دولت به طور یقین با تجربه چهار ساله و اعتماد بالاتر مردم به دولت جدید و همراه تر بودن مجلس در یک بستر بهتر برای تحرک و توسعه کشور با بهره مندی از راهنمایی های رهبر معظم انقلاب به ویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی گام بر می دارد.

رحمانی فضلی  اظهار داشت: ما می خواهیم انتخاب استاندار به گونه ای انجام شود که هماهنگی و همدلی بیشتر با نمایندگان ولی فقیه در استانها، نمایندگان مجلس و دستگاه های مختلف داشته باشیم.

وی گفت:استان کرمانشاه ظرفیت های بالایی در حوزه های مختلف دارد، و نگاه دولت یک نگاه توسعه گرا است و باید سعی شود کرمانشاه در سالهای آینده به جایگاه مناسبی دست یابد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار