خطیب جمعه جمعه موقت جهرم گفت: نوع نگاه‌ها نباید به خارج از مرزها باشد چرا که آنها کاری برای ما نمی‌کنند.
کد خبر: ۵۰۴۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹ 06 October 2017
تابناک فارس به نقل ازفارس:حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر در خطبه‌های نمازجمعه امروز شهر دارالمومنین اظهار داشت: در عرصه بین‌الملل، شاهد تلاش آمریکای جنایتکار برای تجدید نظر در نتیجه مذاکرات هسته‌ای هستیم.

وی با اشاره به اینکه برجام قابل مذاکره مجدد نیست، افزود: آمریکا سالهاست پشت در مذاکرات معطل مانده و تلاش او نتیجه‌ای نداشته است؛ اینها به جز معطل کردن ایران از اهداف خود هدفی دیگر ندارند.

خطیب نمازجمعه جهرم با اشاره به اینکه چنانچه آمریکائی‌ها از برجام خارج نشوند استخوانی لای زخم می‌گذارند تا از اجرای آن پا پس بزنند، تصریح کرد: امیدواریم مسوولان ما بدون توجه به خارجی‌ها نگاهشان به مردم باشد؛ چرا که به فرموده قرآن کریم باید به خودمان تکیه کنیم.

وی با اشاره به اینکه نوع نگاه‌ها نباید به خارج از مرزها باشد چرا که آنها کاری برای ما نمی‌کنند، به تلاش دشمن در ایجاد اسرائیل جدید در کردستان اشاره کرد و گفت: بدخواهان می‌خواستند با خودمختاری کردستان عراق، اسراییل دیگری را درست کنند.

مدبر با اشاره به وحدت کشورهای منطقه در رویارویی با بیگانگان، افزود: وحدت کشورهای ترکیه و عراق با جمهوری اسلامی ایران، آرزوی صهونیست‌ها در نفوذ به منطقه را نقش بر آب می‌کند.

مشکلات سیل سال گذشته جهرم هنوز جبران نشده/مسؤولان ذائقه مردم را تلخ نکنند

امام جمعه موقت جهرم در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه امروز این شهر با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر شدت بارندگی‌ها در زمستان امسال، به لزوم آمادگی برای مقابله با سیلاب و آبگرفتگی تاکید کرد و گفت: سال گذشته بارندگی مناسبی در جهرم داشتیم اما به واسطه عدم آمادگی شهر و زیرساخت‌ها، آسیب عدیده‌ای به منازل و زیرساخت‌ها وارد شد که مشکلات ناشی از آن تا کنون جبران نشده است.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی هواشناسی این است که امسال نیز به میزان سال گذشته باران خواهد بارید، خاطرنشان کرد: نباید شیرینی نعمت خداوند به واسطه عدم آمادگی مسؤولان در ذائقه مردم تلخ شود.

مدبر با اشاره به اینکه حاصل عدم آمادگی در کنترل سیلاب، خسارت مالی و جانی به مردم است، ادامه داد: چنانچه بندخاکی حسین‌آباد که بخشی از آن در سیل سال گذشته تخریب شد، به‌طور کامل از بین می‌رفت؛ فاجعه انسانی رخ می‌داد.

جهرم برای مقابله با سیل آماده نیست

وی با اشاره به اینکه مسیر این بندخاکی از محلات دارای بافت قدیمی و فرسوده می‌گذرد، عنوان کرد: چنانچه برای این بند مشکلی پیش بیاید، سیلاب تمام میدان شهدا و بازار را فرا می‌گیرد.

امام جمعه موقت جهرم با اشاره به اینکه مسوولان باید با توجه به تجربه سال گذشته از مشکلات ناشی از بارندگی جلوگیری کنند، تاکید کرد: برای استحکام این سد اقدامی انجام نشده است.

وی همچنین از مسوولان خواست در فرصت باقیمانده دست به دست دهند تا مشکلی برای مردم به وجود نیاید.

انتخاب شهردار کمترین توقع از شورای شهر/ جهرم هنوز در بلاتکلیفی انتخاب شهردار

مدبر در ادامه سخنان خود با گلایه از عدم انتخاب شهردار جهرم پس از 4 ماه از انتخاب شورای شهر جدید، گفت: کمترین توقع از شورای شهر جهرم این بود که حداقل در طول این مدت شهردار این شهر را انتخاب کنند.

وی با اشاره به اینکه شهری که از مشکلات عدیده‌ای برخوردار است هنوز در انتخاب شهردار بلاتکلیف است، تصریح کرد: شورای شهر جهرم بعد از 4 ماه هنوز نتوانسته شهردار شهری را که با وجود مشکلات عدیده روبه‌رو است، معرفی کند.

شهردار جهرم انقلابی و کاربلند باشد/ جهرم هنوز عقب‌مانده است

امام جمعه موقت جهرم با اشاره به اینکه شهر جهرم نیازمند به یک شهردار انقلابی و کاربلد دارد، گفت: سکوت مردم جهرم برابر سهل‌انگاری در انتخاب شهردار از سر صبوری آنها است.

وی با اشاره به اینکه شهر جهرم به نسبت دیگر شهرها عقب است، بیان کرد: گاهی اوقات به برخی شهرها می‌رویم می‌بینیم نسبت به ماه قبل تفاوت چشمگیری داشته اما در جهرم خبری از تحول نیست.

خطیب نماز جمعه جهرم همچنین هفته نیروی انتظامی را به کارکنان این نهاد تبریک گفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار