تیم ملی فوتبال اسپانیا با پیروزی قاطعانه مقابل آلبانی به جام جهانی 2018 صعود کرد و ایتالیا برای دریافت بلیت روسیه باید در پلی آف حاضر شود.
کد خبر: ۵۰۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۵ 07 October 2017

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات حساس از مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 در قاره اروپا و در گروه‌های مختلف برگزار شد و که در یکی از حساس‌ترین مسابقه ها تیم ملی اسپانیا از گروه Gمسابقات به مصاف تیم ملی آلبانی را با برتری 3 بر صفر به صورت مستقیم راهی جام جهانی 2018 شد.

اسپانیا با این پیروزی 25 امتیازی شد تا بتواند از حالا بلیت روسیه را ذخیره کرد و یکی از تیم های حاضر در جام جهانی 2018 باشد.

در دیگر مسابقه از گروه G تیم ملی ایتالیا در خانه میزبان تیم مقدونیه بود که با نتیجه تساوی یک بر یک در خانه مقابل این تیم متوقف شد.

ایتالیا با این تساوی خانگی 20 امتیازی شد و پشت سر تیم ملی اسپانیا قرار گرفت. ایتالیا برای صعود به جام جهانی به مرحله پلی آف مسابقات راه یافت.

* نتایج گروه G:

اسپانیا    3   -       آلبانی    صفر

ایتالیا    یک   -       مقدونیه   یک

لیختن اشتاین   صفر  -  رژیم صهیونیستی   یک

 

 

*در گروه D نیز تیم ملی اتریش به مصاف صربستان رفت که بدون شک این دیدار حساس ترین مسابقه امشب بود و در پایان تیم ملی اتریش در خانه مقابل  صربستان به پیروزی 3 بر 2 رسید.

نتایج گروه D:

اتریش     3  -      صربستان  2

ایرلند    2    -         مولداوی   صفر

گرجستان    صفر  -        ولز    یک

 

 

 

 

*در گروه I:

در گروه I نیز دیدار حساس تیم های ملی ترکیه و ایسلند برگزار شد که ترک‌ها در خانه با شکست سنگین 3 بر صفر مواجه شده و جام جهانی 2018 را از دست دادند.

کروواسی و فنلاند نیز دیگر مسابقه حساس این گروه را برگزار کردند که در پایان تیم به تساوی یک بر یک رسیدند.

 

*نتایج دیدارهای گروه I:

کروواسی  یک     -     فنلاند     یک

کوزوو      صفر  -    اوکراین    2

ترکیه    صفر      -     ایسلند   3

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار