کد خبر: ۵۰۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴ 08 October 2017
 به گزارش «تابناک یزد»مراسم یادواره شهدای شهرستان و شهدای مدافع حرم تحت عنوان میهمانی لاله‌ها با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان و خانواده معظم شهدا در گلزار شهدای بهاباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسین حاتمی در مراسم یادواره شهدای میهمانی لاله‌های بهاباد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و شهید محسن حججی با بیان اینکه امروز شهدای مدافع حرم با دفاع از حریم ولایت و اسلام توانستند اقتدار انقلاب اسلامی را در دنیا اثبات کنند اظهار داشت: شهدای مدافع حرم و شهید محسن حججی از افتخارات نظام و انقلاب اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: شهدا بر سر آرمان و اعتقاد خود محکم ایستادند و منتظر ماندند تا در جوار رحمت الهی قرار گرفتند، این حکم خداست که اگر این بستر برای جامعه و کشوری مهیا شد آبرو و عزت برای آن کشور به ارمغان می‌آید.

حاتمی، دفاع از انقلاب و پایه‌های انقلاب و تفکر انقلابی را از خواسته‌های شهیدان عنوان کرد و افزود: امروز دشمنان داخلی و خارجی برای بی هویت کردن پایه‌های مستحکم این نظام در حال تلاش و هزینه کردن هستند، باید به جایگاه ولایت و ولایت فقیه توجه کنیم که اگر این جایگاه نبود از این بلایا و طوفان‌ها کسی نمی‌توانست نجات یابد.

وی با اشاره به اینکه بسیج و سپاه هر دو قدرت نظام و انقلاب هستند افزود‌: سپاه و بسیج دو بازوی قدرتمند ولایت فقیه برای صیانت از ارزش‌ها و انقلاب اسلامی هستند.

حاتمی با بیان اینکه برای شهدای مدافع حرم هیچ تشویق و ترغیبی وجود ندارد و به‌خاطر محدودیت نمی‌توانند آنها را مطرح و رسانه‌ای کنند اظهار داشت: آنها برای دفاع از اهل بیت (ع) و دفاع از کشور با تروریست‌ها می‌جنگند و ملت ایران مدیون خون شهداء است.

وی با اشاره به اینکه اگر ما امروز در کشور عزت، امنیت و آسایش داریم همه از برکت خون و از خودگذشتگی شهدا است افزود: شهدا از جان و مال خود گذشتند تا به این درجه رسیدند، اگر بخواهیم در درگاه الهی ارزشمند شویم باید ارزش خودمان را نشان دهیم.

حاتمی با بیان اینکه شهدا درس بزرگ ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری را به ما داده‌اند و ما باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم، عنوان کرد: همان طور که جوانان انقلابی در دوران دفاع مقدس سنگرها را خالی نکردند، امروزه نیز در خط ولایت حضوری منسجم در سنگرهای صیانت از حرمین شریفین پیدا کرده و مانع وحشیگ‌ری‌های تکفیری‌ها و دست پرورده‌های دشمنان اسلام شده‌اند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار