بخشدار زرقان گفت: شفاف‌سازی درآمد و هزینه شهرداری برای مردم مهم است و از شورای شهر انتظار داریم که در این راستا اطلاع‌رسانی کند.
کد خبر: ۵۰۵۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶ 08 October 2017
تابناک فارس به نقل ازفارس: فرشاد کوشا بعدازظهر امروز در آئین تکریم و معارفه شهردار شهرداران قدیم و جدید شهر زرقان اظهار داشت: کار اصلی شهرداری ایجاد درآمد پایدار است و در کنار آن سرمایه‌گذاری و ایجاد ثروت تا به دنبال آن اشتغال ایجاد کرد.

وی افزود: امروز دغدغه مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری اشتغال است و برای ایجاد اشتغال مهم‌ترین مسئله رونق تولید بوده و شهرداری نیز در همین راستا باید حرکت کند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه وظیفه شهرداری تنها این نیست که خزانه‌ای برای اداره‌ها و مسائل خاص باشد، خاطرنشان کرد: شهرداری باید سرمایه بخش خصوصی را جذب و در کنار آن درآمد پایدار ایجاد کند.

کوشا با معرفی بخش زرقان به‌عنوان قطب سرمایه‌گذاری در استان خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف ما این است که مشکلات تولیدکننده را حل کنیم در غیر این صورت اشتغالی نخواهیم داشت و بیکاری روزبه‌روز گسترش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: از شورای شهر جدید و شهردار منتخب انتظار داریم که پی گیر حل مشکلات تولید و اشتغال باشند.

بخشدار زرقان همچنین به بحث شفاف‌سازی درآمدها و هزینه‌ها پرداخت و اظهار داشت: شفاف‌سازی هزینه‌ها و درآمدها در شهرداری برای مردم بسیار مهم است و از شورای شهر انتظار داریم به خاطر مردمی که به آن‌ها رأی دادند و به آن‌ها امید بسته‌اند، این اطلاع‌رسانی را به‌صورت شفاف انجام دهند.

وی همچنین به بحث آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: با هماهنگی شورا و دستگاه‌های اجرایی باید در بحث آسیب‌های اجتماعی، ورود کرده و این آسیب‌ها را نیز به حداقل برسانیم که شهرداری می‌تواند در این راستا اثرگذار باشد.

 وی خاطرنشان کرد: اتحاد و همدلی بین شهردار و شورای شهر و مسؤولان بخش زرقان باعث پیشرفت در امور خواهد شد.

به گزارش فارس در پایان این آئین غلامحسین فروزان به‌عنوان شهردار جدید شهر زرقان معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار